אחרי שתמכה ברוצח המורשע יעל שבח מתנצלת: "לא הייתי צריכה לתרום"

אשת התקשורת הסרוגה ספגה ביקורת כבדה על כך שתרמה לקמפיין "צדק לעמירם". אחרי שהסבירה באריכות לעוקביה מדוע היא עומדת מאחורי החלטתה לתרום - הודיעה כי היא חוזרת בה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 14:24 ו בתשרי התשפד

אחרי שתמכה ברוצח המורשע יעל שבח מתנצלת: "לא הייתי צריכה לתרום"
יעל שבח, צילום: שרון גבאי

קמפיין גיוס הכספים עבור עמירם בין אוליאל קורע את הציבור הדתי לאומי. בעוד רבנים, חברי כנסת ואנשי ציבור מביעים את תמיכתם בבן אוליאל ודורשים להקל את תנאי המאסר שלו, רבים אחרים מביעים תרעומת על התמיכה שלה זוכה הרוצח המואשם של שלושת בני משפחת דוואבשה.

בתוך כך, אשת התקשורת הסרוגה, ואלמנת הטרור יעל שבח, שיתפה לאחרונה כי גם היא תרמה לקמפיין. בפוסט שפרסמה היום (ה') בבוקר הסבירה מדוע החליטה להשתתף בקמפיין בפוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלה, בו נימקה את החלטה. אולם כעבור מספר שעות שיתפה פוסט נוסף, והודיעה: "למרות שאני מבינה את הכאב שייגרם לחלק מחבריי הטובים בנושא הזה אני מרגישה צורך לומר שאני חוזרת בי. לא הייתי צריכה לתרום".

"הסעיפים הקשורים בקמפיין הזה לא משקפים את דעותיי"

"מה שאני עומדת לכתוב עכשיו לא יוציא אותי טוב מאף כיוון אבל התחייבתי בראש השנה לשפר את מידת האומץ שלי ואני רואה את הפוסט הזה כחלק מההתחייבות הז", כתבה. "תרמתי לקמפיין למענו של בן אוליאל לא כי אני תומכת חלילה ברצח חפים מפשע, ולא כי אני חושבת שהוא צדיק, ולא כי אני מאמינה שהוא חף מפשע".

לדברי שבח, "המחשבה שהיתה בתרומתי לקמפיין היתה למען הצדק שצריך להיעשות במשפט הזה כמו בכל משפט. לצערי הרב, ההקשר ושאר הסעיפים הקשורים בקמפיין הזה לא משקפים את דעותיי ומצרפים אותי למלחמה שאני לא רוצה להיות חלק ממנה".

הפוסט ששיתפה שעות ספורות קודם לכן, בו נימקה את הסיבות לתרומה לקמפיין: