"מזרחי גאה, מאוד": עופר חדד הגיב לעיתונאית הארץ וסיים בעקיצה

העיתונאית שהורשעה בריגול חמור תקפה את כתב חדשות 12 על הציוץ שכתב אחרי תקיפת הרב לוינשטיין, והאשימה אותו שאינו ליברלי. עופר חדד הגיב: "מול זלזול בערכים ובזהויות שאני מייצג לא נכון לשתוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 12:20 ו בתשרי התשפד

"מזרחי גאה, מאוד": עופר חדד הגיב לעיתונאית הארץ וסיים בעקיצה
עופר חדד, ענת קם, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90, Olivier Fitoussi/Flash90

עופר חדד, כתב חדשות 12, נחשף לתיעוד התקיפה של הרב יגאל לוינשטיין בתל אביב, והגיב על כך בציוץ זועם בחשבון הטוויטר שלו. "העובדה שרב מוסר שיעור תורה במדינת היהודים ונזקק לחילוץ היא חרפה שכל אדם ששותק מולה לא יוכל לטעון שהוא ליברל, פתוח או מאמין בשיח וכל המילים הגבוהות", כתב, "הכל חארטה". הקולגה מאותו ערוץ, העיתונאי יוסי מזרחי, הגיב לחדד, "די לתמימות אחי".

עופר חדד עקץ את ענת קם: "גם אזרח ששירת באגף המודיעין ובצרות אופקיו שמר על הסיווג הביטחוני"

ענת קם, עיתונאית שהורשעה בריגול חמור, הגיבה לציוץ שלו, "גבר מזרחי דתי לא יודע מה זה ליברליזם ומנכס אותו לצרכיו צרי האופקים? שוקינג". חדד החליט שלא להתעלם, והשיב, "האמת שסביבי התרגשו הרבה יותר ממני", כתב, והתייחס לתגובתה של קם, "התלבטתי והחלטתי שמול זלזול בערכים ובזהויות שאני מייצג לא נכון לשתוק. אז ככה: מזרחי גאה, מאוד. יהודי שומר תורה ומצוות (משתדל) גאה, מאוד. סולד מהומופוביה, בכל אופן ומרחב", והוסיף כדרך אגב, "גם אזרח ששירת באגף המודיעין ובצרות אופקיו שמר על הסיווג הביטחוני".