היועצת הזוגית מודה: "המסע לילד ראשון בטיפולים הוא לא פשוט"

נטע ברודיאנסקי מתמודדת בתקופה האחרונה עם טיפולי פוריות במטרה להביא לעולם ילד ראשון. במענה לשאלות העוקבות שלה, הסבירה על הקושי והאמונה: "אנחנו לא עושים עסקים עם הקב"ה והוא לא חייב לנו כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 12:13 ו בתשרי התשפד

היועצת הזוגית מודה: "המסע לילד ראשון בטיפולים הוא לא פשוט"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסיקי היא מדריכת כלות שמתחזקת חשבון אינסטגרם אחריו עוקבות עשרות אלפי נשים. למרות שהיא מרבה לשתף חיזוקים באמונה ולספר על חייה, עד לתקופה האחרונה היה נושא שנמנעה מלדבר עליו - טיפולי הפוריות שהיא עוברת על מנת להביא ילד לעולם.

"זה תהליך מורכב ולא פשוט"

אולם אתמול (ד') החליטה מדריכת הכלות לפתוח הכל על ההתמודדות עם הנושא, וענתה על שאלותיהן של העוקבות הרבות שלה. "רק כשהגעתי למרפאה הבנתי איזה תור מחכה לי וכמה זוגות מתמודדים עם זה, לגמרי צריך לדבר על זה כדי לעזור לאחרות ולתת את התחושה שאת לא לבד". כתבה.

זוג מאותגר פוריות

זוג מאותגר פוריות, צילום: shutterstock

עוד הסבירה מדוע נמנעה מלדבר על הנושא בעבר ומדוע עכשיו החליטה להתייחס אליו: "זה תהליך מורכב ולא פשוט ואני חושבת שבזכות השיתוף האישי אוכל לחזק ולעזור למאות נשים שמתמודדות עם זה". עוד כתבה: "אם בורא עולם הביא לי את הבמה הזאת ואת הניסיון הזה - זה לא סתם. המסע לילד ראשון בטיפולים הוא לא פשוט".

"אנחנו לא עושים עסקים עם הקב"ה והוא לא חייב לנו כלום"

ברודיאנסקי המשיכה וכתבה על הגישה האמונית שלה ביחס לקשיים: "ניסיתי סגולות אבל איך אמר לי הרב שלי, אנחנו לא עושים עסקים עם הקב"ה והוא לא חייב לנו כלום. גם את מה שיש לנו קיבלנו בחסד ולא בזכות אז אני מודה לו על כל הטוב היום ובטוחה שהוא יוסיף לי עוד סיבות להודות עליהן" .