מגיש ערוץ 14: "אני סופג לא מעט אש"

מגיש תוכנית הבוקר שי גולדן מותח ביקורת על המוחים מתנגדי הרפורמה וכותב: "איפה האמיצים והאחראים והמתונים בצד של המחאה?". על הביקורות כלפיו: "מוכן לוותר על הרבה ולסכן הרבה כדי לשמור על הבית של כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 17:43 ה בתשרי התשפד

מגיש ערוץ 14: "אני סופג לא מעט אש"
ערוץ 14, אביו של הבעלים מדבר, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

ברקע המשך המחאות נגד הממשלה וסערות שיצרו הפגנות מתנגדי הרפורמה בארצות הברית, מותח איש התקשורת שי גולדן ביקורת על אנשי המחאה ומאשים אותם בכך שאינם מוכנים לפשרות. בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו הוא כותב: "אני חושב שיותר מהכל מעציבה ומטרידה אותי העובדה שלמרות כל המאמצים של אנשים דוגמתי במחנה הלאומי, אין אף יד בצד השני אשר מושטת לשלום ולפשרה".

אין קולות שאומרים 'אחים שלי, אנחנו מגזימים עם מה שאנחנו מעוללים בחו"ל. אנחנו מגזימים עם רדיפת החרדים וההסתה נגדם. מגזימים עם הערעור הפנימי של צה"ל'. איפה הם, המתונים בשמאל?" תוהה גולדן.

שי גולדן, מקבל ביקורת מבית

שי גולדן, מקבל ביקורת מבית, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

המחיר שגולדן משלם

בהמשך הוא מוסיף על המחירים שהוא שילם בעצמו על הדעות שהביע גם בערוץ 14: "אם מישהו סבור שמאה אחוזים מהצדק מצויים בצד שלו ואפס אחוזים הם בצד השני, אז לא רק שהוא אדם לא רציני, הוא גם אדם שהתעוור למציאות. אני מושיט יד לפשרה ולמתינות כבר כמה חודשים, וסופג לא מעט אש מהמחנה הפוליטי שלי, אבל מוכן לוותר על הרבה ולסכן הרבה כדי לשמור על הבית של כולנו. אז איפה האמיצים והאחראים והמתונים בצד של המחאה? איפה הם? איפה?". הוא כותב.