רבקי ששר (הישראלי) ילדה בפונדקאות: "אין מילים"

גרושתו של יהודה הישראלי הביאה לעולם תינוק קטן, בתור אם פונדקאית. לצד פוסט מרגש שיתפה סרטון שמתעד את הרגעים המרגשים עד דמעות, כאשר התינוק שנשאה 9 חודשים ברחמה פוגש את הוריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 22:46 ד בתשרי התשפד

רבקי ששר (הישראלי) ילדה בפונדקאות: "אין מילים"
צילום: Hadas Parush/Flash90

רבקי ששר, גרושתו של הפצוע הקשה ביותר מצוק איתן, יהודה הישראלי, ילדה היום (ג') תינוק בתור אם פונדקאית. רבקי ששיתפה לאורך כל ההיריון בתהליך המורכב והמרגש שעברה כדי להעניק לאישה אחרת ילד, סיפרה בהתרגשות לעוקבים שלה כי הרגע הגדול הגיע.

"רגע הזה שהתינוק חוזר סופסוף להורים שלו אחרי תשעה חודשים אצלי בבטן"

"יש רגעים שאין מילים", כתבה ששר בפוסט ששיתפה באינסטגרם. "כמו הרגע הזה שהתינוק חוזר סופסוף להורים שלו אחרי תשעה חודשים אצלי בבטן. וברגע אחד כל כך הרבה אור וחיים". בסרטון שלצידו רואים את הרגעים המרגשים לאחר הלידה, כשהתינוק הקטנטן עובר מידיה אל אמו הביולוגית.

כאמור, רבקי ששר הרבתה לשתף על תהליך הפונקאות. בפוסט שפרסמה בעבר, כתבה: "בזמן האחרון מוצאת את עצמי במן מצב מוזר כזה. מצד אחד, מחוברת אליך. מרגישה ואוהבת. בצורה הכי טבעית שיש, ליצור הזה שב"ה אני מצליחה להעניק לו חיים", לצד זה, ההוסיפה: "מצד שני, מרגישה שכל יום שעובר, אני עושה עוד צעד קטן, עוד פסיעה, בתהליך הפרידה הזה ממך. יודעת שקרוב היום שדרכנו ייפרדו.. שאתה תשוב להוריך, ואני לחיי הרגילים, בלי הדבר הגדול הזה, שחלק מהם כבר תקופה".