צפו בסרטון בעלה של אושיית הרשת הועלה בדרגה - צפו בתיעוד המרגש

עקיבא שמואלי הועלה לדרגת רב סרן במילואים, ואשתו ענהאל שיתפה את הסרטון המרגש מהאירוע, לצד דברים מרגשים: "עקיבא הוא סמל והשראה לחיבור בין קודש לחול, בין מילים לעשייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 20:06 ד בתשרי התשפד

בעלה של אושיית הרשת הועלה בדרגה - צפו בתיעוד המרגש
צילום: ללא

את בני הזוג הסרוג שמואלי - עקיבא וענהאל, הקהל הישראלי מכיר עוד מימי השתתפותם בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". מאז השניים מדגמנים באינסטגרם זוגיות מוצלחת, כשענהאל, בתור אושיית רשת מצליחה במגזר הדתי, לא מהססת לשתף בקשיים וגם ברגעי השיא של משפחתם. סרטון ששיתפה היום (ג') שמואלי בלא מעט גאווה, ללא ספק מהווה אחד מרגעי השיא.

כאמור, אושיית הרשת הסרוגה, ענהאל שמואלי, שיתפה היום סרטון מרגש במיוחד וסיפרה לעוקבות הרבות שלה בגאווה כי עקיבא הועלה דרגה בצה"ל, ומעכשיו יהיה רב סרן במילואים.

צפו בסרטון:

https://www.instagram.com/reel/CxYKLHVMWU7/?utm_source=ig_web_copy_link

"זה לא פוסט פילוג ושנאה"

לצד הסרטון, כתבה שמואלי על "המגזר השקוף" ורמזה על המצב במדינה: "זה שתורם למדינה ומשלם מיסים, זה שבאחוזי קצונה וביחידות הקרביות הוא בין הגבוהים". יחד עם זאת הדגישה: "זה לא פוסט פילוג ושנאה, זה אולי כזה שמחבר ומאחד שרק צמא לאהבה".

ענהאל ועקיבא שמואלי

ענהאל ועקיבא שמואלי צילום: ללא

"מזל טוב לחצי שלי, אלוף האלופים שהועלה היום בדרגה במילואים, עקיבא הוא סמל והשראה לחיבור בין קודש לחול, בין מילים לעשייה". עוד פרגנה לו: "הוא שם תמיד עם כל הנשמה, לא מתלונן, ולא מחפף - ימים וחודשים של מילואים. נפלה בחלקי הזכות להיות לו לאישה ועל זה אני כל כך גאה".