כוכבת הריאליטי שיצאה בשאלה: "חרדי אמיתי יודע שאני דוברת אמת"

ריקי רוטר אמנם כיכבה בתכנית "האח הגדול" לזמן די קצר, אך הצליחה לעורר סערה כששיתפה את סיפורה האישי כחרדית לשעבר. אירוע מגזרי בו נכחה גרם לה לראות את הסצנה באור אחר, "בנות סמינר אמרו שחיזקתי אותן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 11:45 ד בתשרי התשפד

כוכבת הריאליטי שיצאה בשאלה: "חרדי אמיתי יודע שאני דוברת אמת"
ריקי רוטר, צילום: ערוץ 13

ריקי רוטר היא צעירה שגדלה בבית חרדי בירושלים, בעלת חברת שיווק בוידאו ואושיית טיקטוק עם עשרות אלפי עוקבים. בהתבגרותה החליטה לעזוב את הדת ולצאת בשאלה. לאחרונה הצטרפה לתכנית הריאליטי של רשת 13 "האח הגדול", אבל הודחה כעבור זמן קצר. במהלך השתתפותה בתכנית חשפה את סיפור חייה האישי ואת הקשיים שחוותה כחרדית, אך לא זכתה לאהדה רבה. "הדיחו אותי מהאח הגדול כי לא האמינו לסיפור שלי", כתבה זמן קצר לאחר הדחתה.

ריקי רוטר: "הדבר הכי מרגש היה כמות בנות הסמינר שאמרו שחיזקתי אותן באח הגדול"

אתמול (ב') רוטר הגיעה לצלם אירוע מגזרי, והופתעה מהתגובות שקיבלה. "הדבר הכי מרגש היה כמות בנות הסמינר שעצרו אותי ואמרו שחיזקתי אותן באח הגדול", כתבה בסטורי, והתייחסה לאותה הסצנה בתכנית בה שיתפה את סיפורה האישי: "אתם יודעים למה לא התרגשתי מהסצנה הזאת? כי חרדי אמיתי יודע שאני דוברת אמת ויודע שזו החוויה האישית שלי ושבעיות קיימות". לסיום, סיכמה רוטר, "אל תנסו להיות דוברים או מגנים של אף אחד, תקבלו את כולם ואל תשפטו".