"סיפרתי להורים על הגיור, זרקו אותי מהבית": נסרין הגיבה בדמעות

במהלך סשן שאלות ותשובות עם העוקבים, בישר אחד מעוקביה כי הוא מתחיל תהליך גיור והוריו זרקו אותו מהבית. נסרין נשברה כשענתה לו וביקשה מההורים: "תחבקו את הילדים שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 09:28 ד בתשרי התשפד

"סיפרתי להורים על הגיור, זרקו אותי מהבית": נסרין הגיבה בדמעות
נסרי קדרי, נשברה, צילום: CC BY-SA 4.0 Tal Abudi

היחסים בין אושיות רשת ואנשים מפורסמים לבין העוקבים שלהם ברשת, מגיעים לעיתים גם למקומות אישיים וחשיפה של החיים עצמם, כך קרה גם לנסרין קדרי כשאחד העוקבים שיתף אותה ברגע קשה מאוד בחייו. במהלך סשן שאלות ותשובות באינסטגרם, כתב לה אחד העוקבים כי הוריו גירשו אותו מביתו לאחר להחל בהליך גיור, נסרין שבעצמה עברה גיור ושמה העברי הוא ברכה נשברה.

"החלטתי שאני מספר להורים שאני מתחיל לעבור גיור"

"אתמול החלטתי שאני מספר להורים שאני מתחיל לעבור גיור, בתגובה זרקו אותי מהבית. יש לך כמה עצות לתת לי?" שאל העוקב. נסרין צילמה לו את תשובתה בוידאו ואמרה כי "רציתי שתשמע אותי ותראה אותי כי זה מאוד מאוד חשוב לי". היא פנתה אליו ואמרה: "רציתי להגיד לך שאני מאוד מעריכה את האומץ שלך, שאתה הולך אחרי הלב שלך ולא משנה איזה החלטה קיבלת, אני איתך זה קודם כל".

נסרין קדרי

נסרין קדרי, פונה להורים. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"לא משנה מה תחבקו את הילדים שלכם"

בשלב זה נסרין נשברה ופנתה בדמעות להורים: "להורים ששומעים אותי עכשיו, יש לי מסר מאוד מיוחד, תחבקו את הילדים שלכם. אני כאמא, כשאני שומעת את הילדים שלכם, כל כך עצוב, כל כך קשה לי עם זה. לא משנה מה תחבקו את הילדים שלכם" סיכמה נסרין את הנושא הכאוב.