אישה רצתה להפתיע את אמה הנכה עם כרטיסים להופעה של הזמר - כך הוא הגיב

אישה שהגיעה עם אמה שיושבת על כיסא גלגלים להופעה של רביד פלוטניק נפגעה מההפקה בפתח תקווה. האישה סיפרה: "הסיפור התגלגל לפלוטניק שדאג לנו לכרטיסים, לחוויה מתקנת בהופעה שלו שללא ספק הייתה חוויה מתקנת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/23 20:24 ג בתשרי התשפד

אישה רצתה להפתיע את אמה הנכה עם כרטיסים להופעה של הזמר - כך הוא הגיב
רביד פלוטניק | , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לעתים יוצרים ואמנים מוצלחים נופלים בעניין של יחסי אנוש, ולא מתייחסים בצורה הוגנת ומכובדת לקבל שלהם. הסיפור הבא מוכיח שהזמר רביד פלוטניק אינו כזה, אלא להפך - על לב רחב ומכיל.

"כך נראה אמן שמעריך את הקהל שלו"

העיתונאי רן בוקר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של פלוטניק, וכתב כהקדמה: "כך נראה אמן שמעריך את הקהל שלו, מכבד את הקהל שלו, ובעיקר - רואה את הקהל שלו, וקוראים לו רביד פלוטניק".

בוקר חשף סיפור מעניין במיוחד, ומרגש: "לפני כמה חודשים פנתה אלי אישה שהגיעה עם אמה, שיושבת על כיסא גלגלים שנפגעה מההפקה בפתח תקווה כשרצתה לבוא להופעה של רביד פלוטניק בעיר. לאורך כל הדרך היא הדגישה שלפלוטניק לא היה כל קשר לטענותיה ועדיין - היא הרגישה פגועה שבגלל הנכות, נבצר מאמה ליהנות בהופעה".

"דאג לנו לחוויה מתקנת לכל הדעות בהיבטי מתחם הנגישות"

בוקר הסביר לעוקביו כי מדובר היה בהופעה חיצונית שלא מטעמו של הזמר, הופעה שלא הופקה על ידי הצוות שלו. לדבריו של בוקר הזמר וצוותו דאגו שאמה של אותה אישה, תוכל ליהנות גם היא כמה שרק אפשר מהופעתו בהיכל מנורה.

"הסיפור על הנגישות בפתח תקווה התגלגל לפלוטניק ולהפקה שלו", כתבה האישה בהודעה אישית (בוקר רן בוקר ציין כי פרסם את אותה הודעה באישור. "שדאג לנו לכרטיסים, לחוויה מתקנת בהופעה שלו במנורה, שללא ספק הייתה חוויה מתקנת לכל הדעות בהיבטי מתחם הנגישות, מתחם נח לצפייה, עובדים סופר רגישים ומסייעים. הידיעה שיש הפקה ואמנים שבאמת אכפת להם שלכולם תהיה הזדמנות ליהנות מהמוזיקה שלהם - היא יוצאת מהכלל".