"אני חייבת להיות אמא כבר": החלום המפתיע של נועה קירל

הזמרת והכוכבת נועה קירל משתפת בחלומות המפתיעים שלה על נשיאות המדינה ועל האימהות: "רוצה להיות אמא צעירה עם שלושה-ארבעה ילדים" | וגם: ההפתעה שלה מההערצת הקהל

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/23 13:54 כט באלול התשפג

"אני חייבת להיות אמא כבר": החלום המפתיע של נועה קירל
נועה קירל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90     

זו הייתה השנה של נועה קירל. אחרי ההופעה בפארק הירקון ולפני צמד ההופעות נוספות באותו הלוקיישן, היא הופיעה באירוויזיון והגיעה למקום השלישי, והשיר "יוניקורן" איתו היא הופיעה זכה בפרס שיר השנה. בראיון למאקו היא חושפת את החלומות המפתיעים שלה על נשיאות המדינה ועל אימהות.

נועה קירל: "אני בן אדם מאוד משפחתי"

"אם את שואלת אותי איפה אני רואה את עצמי בעוד חמש-שש שנים, אז אני רואה את עצמי מגשימה את החלום", אמרה קירל. "יש לי המון חלומות, בחו"ל בעיקר, אבל השנה יש לי חלום חדש – להיות נשיאה. הייתי אצל הנשיא בביקור, והחלטתי שבעוד עשר שנים אני רוצה להיות נשיאה צעירה ומגניבה".

נועה קירל

נועה קירל לפני האירוויזיון | צילום: רפי דלויה

חלומה הנוסף של קירל הוא להפוך לאם. "בעוד חמש-שש-שבע שנים החלום שלי הוא להיות אמא, ושתהיה לי משפחה. זה כבר נמצא שם. אני בן אדם מאוד משפחתי, מאוד זוגי. אני רוצה להיות אמא צעירה עם שלושה-ארבעה ילדים. אני חייבת להיות אמא כבר. זה מרגש אותי".

אנשים באמת לא מבינים עד כמה אני פשוטה

לצד החלומות, נועה מספרת בראיון על חייה וטוענת כי היא אדם פשוט ועממי. "זה באמת ככה. אנשים באמת לא מבינים עד כמה אני פשוטה. אני לא חיה את חיי הכוכבות, אני פשוט עובדת קשה כל היום. אני חיה את חיי הכוכבות כשאני בפארק הירקון ורואה מולי 65 אלף איש".

היא משתפת בחווייה שלה וטוענת כי היא מופתעת מההערצה: "כשבן אדם מדבר איתי, למשל, יכולים להגיד לי, 'הוא מתרגש ממך, בגלל זה הוא דיבר ככה', ואני אומרת, 'ממה יש להתרגש?'".