הוכמן סיכם: "היה כיף לצחוק על מי שבדרך כלל צוחק עלינו"

הסטנדאפיסט שהופיע מול חברי הקואליציה ולא חשש לצחוק גם על נושאים טעונים, סיכם את האירוע שרווחיו יתרמו עבור חולי סרטן: "זכות גדולה לשמח אנשים. ועוד יותר זכות גדולה לתרום את עלות המופע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 09:22 כח באלול התשפג

הוכמן סיכם: "היה כיף לצחוק על מי שבדרך כלל צוחק עלינו"
גיא הוכמן, נאחס, צילום: ללא

הקומיקאי גיא הוכמן הופיע אתמול בגיבושון של חברי הקואליציה, שהתכנסו אתמול לערב גיבוש במסעדת "אנטריקוט" בירושלים. האירוע זכה לתהודה הרבה בזכות ציוץ ששיתף נתניהו עם סרטון מתוך האירוע, שלצידו כתב כי "גיא הוכמן כמעט הפיל את הקואליציה". הבוקר (ב') סיכם הוכמן את ההופעה.

""זכות גדולה לשמח אנשים"

"היה כיף לצחוק על מי שבדרך כלל צוחק עלינו", פתח וכתב, ופרגן לקולגה: "ממש כמו שאדיר מילר האלוף עשה בגיבושון קואליציה הקודמת". הוכמן המשיך ואמר: "זכות גדולה לשמח אנשים. ועוד יותר זכות גדולה לתרום את עלות המופע עבור עמותת 'חלאסרטן' שמלווה אותי ועוד צעירים רבים ומהווה רשת תמיכה לאינספור חולים ומחלימים. שנה טובה ובריאה לכולם", איחל לעוקביו.

במהלך ההופעה אתמול לא חשש הוכמן לצחוק גם על נושאים טעונים. "איפה מירי?", שאל הוכמן, והגיש לנתניהו בקבוק מים, "הנה ראש הממשלה חשוב לשתות, אם תוכל לעזור לי רק לפתוח. מירי, תלמדי, ככה מתמודדים עם פקקים, את רואה? כזה פשוט". לנתניהו אמר: "תשתה הרבה, שלא ישימו לך קוצב לב". בהמשך עקץ הוכמן: "איפה לוין? רציתי שיעביר לי את המלח, למה את הרפורמה הוא לא יעביר". נזכיר כי שר המשפטים שרוי באבל על אביו שנפטר לפני כחצי שנה, ולכן לא הגיע לאירוע.