יענקי מספר: זו הסיבה שלא דיברתי על המשפחה שלי

יענקי, שזכה במקום השלישי בתכנית הריאליטי "האח הגדול", כתב באינסטגרם כי לפני שנכנס לבית ביקשו בני משפחתו שלא ידבר עליהם: "כיבוד הורים זה הדבר הכי חשוב שיש בעולם ולכן אני ממעט לדבר עליהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 22:17 כז באלול התשפג

יענקי מספר: זו הסיבה שלא דיברתי על המשפחה שלי
יענקי גולדהבר לאחר שיצא מבית האח הגדול | , צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

ביום ראשון יצא יענקי גולדהבר מבית "האח הגדול" והפך רשמית לדייר החרדי הראשון בתולדות התכנית שהגיע עד לקו הסיום וסיים במקום השלישי בתחרות. יענקי שדיבר על שלל נושאים בזמן שהייתו בבית, לא סיפר על הוריו, והערב (ד') הוא חשף מדוע.

"כיבוד הורים זה הדבר הכי חשוב שיש בעולם"

במענה לשאלת אחד מעשרות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם, כתב בסטורי: "לפני שנכנסתי לבית אמרו לי מהמשפחה שהם מאוד את מכבדים את הדרך שלי ואת ההחלטות שלי ומבקשים שלא אדבר עליהם. אני מאוד מאוד אוהב אותם והם אותי אבל כיבוד הורים זה הדבר הכי חשוב שיש בעולם ולכן אני ממעט לדבר עליהם".

"תודה על הזכות להכיר אנשים מדהימים וחברים לכל החיים"

מיד לאחר הגמר הגדול, יענקי הלך לבקר במקום הקדוש בכותל המערבי. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב, "קודם כל ולפני הכל תודה לבורא עולם על הזכות להיות בבית הכי מוכר במדינה 104 ימים, על הזכות להכיר אנשים מדהימים וחברים לכל החיים, על הזכות לצחוק ולבכות, להתרגש ולהנות, לחבק ולכאוב. עברתי חוויה שלא אשכח בחיים, וכל זה בזכותכם, עם אהוב ויקר שלי, שלא הפסקתם להצביע ולתמוך ולפזר המון המון אהבה".

באדיבות: איציק אוחנה ו

באדיבות: איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם' | צילום: אדם שטרית

יענקי יצא מהאח הגדול וחזר לבני ברק