רני רהב במתקפה על רוטמן: "עמלק. אתה חייב לחזור למערה שלך"

איש יחסי הציבור רני רהב תקף את חבר הכנסת שמחה רוטמן וכינה אותו "עמלק", זאת לאחר הופעתו של יו"ר ועדת חוקה בדיון בבג"ץ אתמול. בהמשך תקף את חבר הכנסת החרדי ישראל אייכלר וכינה אותו "חזיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 17:21 כז באלול התשפג

רני רהב במתקפה על רוטמן: "עמלק. אתה חייב לחזור למערה שלך"
"עמלק", רן רהב במתקפה על רוטמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90Chaim Goldberg/Flash90

"רוטמן, אתה העמלק החדש", כך נפתח ציוץ של איש יחסי הציבור רני רהב נגד חבר הכנסת הסרוג שמחה רוטמן שמוביל את חקיקת הרפורמה המשפטית. "אתה חייב לחזור למערה שלך, למיעוט הקטן שבעם ולהתנהג בהתאם", כתב רהב והוסיף: "אתה בושה לעם ישראל".

רהב כינה את אייכלר - "חזיר"

"איך אין לך בושה להאשים את 15 שופטי העליון שהם פוליטיים, מי פוליטי? תתבייש לך" כתב רהב, בהמשך הפוסט המשתלח, הוסיף: "תאר לך, שמחר השלטון מחליט שהוא מחוקק חוק יסוד שאסור לחבוש כיפה בישראל, או לגדל זקן, אז יהיה אסור לבית המשפט העליון להתערב?".

שמחה רוטמן בוועדת חוקה

רהב נגד רוטמן: "אתה חייב לחזור למערה שלך". צילום: Erik Marmor/Flash90

איש יחסי הציבור תקף גם את חבר הכנסת החרדי תוך שהוא מכנה אותו "חזיר": "איזו דמוקרטיה הייתה מאפשרת לקואליציה של 64 חברי כנסת למשול, כשמתוכם חזירים כמו חבר הכנסת ישראל אייכלר שמאשים את הציונות בחיסול ששת המיליונים" כתב.

המתקפה של רני רהב מגיעה לאחר הופעתו של רוטמן אתמול בדיון שנערך בבג"צ בעתירות עילת הסבירות. בין רוטמן והשופטים התפתח עימות מסויים כאשר רוטמן לא חסך את דעתו בנוגע לדיון: "במדינת ישראל, העם הוא הריבון, אל תקחו לו את הדמוקרטיה" אמר לשופטים והוסיף: "אל תתפתו להצטרף למלאכת החקיקה, למרות מחיאות כף מחלק מהציבור. אם תעשו זאת תאריכו את הדרך ליציאה מהמשבר".

גם בתחילת השנה תקף רני רהב את חבר הכנסת רוטמן, כינה אותו "עמלק" וקרא לו לעצור את החקיקה: "באם לא תעצור תשאר בתודעה הציבורית לעד עמלק. לעד". רוטמן הגיב לדבריו ואמר: "תודה על העידוד בקידום הרפורמה, אבל גם אחרי תיקון מערכת המשפט והשבת הצדק אליה, אני מחויב לעשות הכל כדי שאנשים שכותבים על פוליטיקאי, "עמלק" לא יהיו במעצר. זה נורא, וזה מאוד מכוער, אבל זה בתוך גבולות חופש הביטוי".