יעל צין כואבת: "נפטרה ולא הספיקה"

אשת התקשורת הנחתה כנס למען קירוב לבבות והתחזקות, רגע לפני יום הדין בשנה החדשה. שבועיים לאחר שנפרדה מסבתה שהלכה לעולמה, היא החליטה להקדיש את הערב כולו לזכרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 10:20 כז באלול התשפג

יעל צין כואבת: "נפטרה ולא הספיקה"
יעל צין, צילום: חיה בנדר

לפני כשבועיים איבדה אשת התקשורת יעל צין את סבתה, צביה ז"ל, אליה הייתה קרובה במיוחד. שבועיים לפני שהלכה לעולמה, צין סיפרה לסבתה בשיחת טלפון על ערב הסליחות שהיא עומדת להנחות, והזמינה לה מקום לצד אימה. "אבל לפני שבועיים סבתי ז"ל נפטרה ולא הספיקה להגיע להופעה", סיפרה צין, "לפני יומיים עלתה בי המחשבה מה לעשות עם הכסא שלה ושל אמא שלי שבשנת אבל, והחלטתי להקדיש לה מול 3000 נשים את הערב לעילוי נשמת צביה בת שרגא פייבל ע"ה. שאף אחת לא תשב על כסאה כי אף אחד לא יכול להחליף את מקומה".

צילום: חיים טויטו

הרבנים עלו לברך את הנשים

כנס החיזוק "יחד נפתח שערי שמיים" שעמד בסימן השקה חגיגית של ארגון "תפארת" העולמי, אירח מעל 3,000 נשים בנייני האומה בירושלים, אירוע יוצא דופן ומרגש שכולו למען קירוב לבבות והתחזקות רגע לפני יום הדין בחודש אלול. בזה אחר זה עלו גדולי ישראל וגדולי מזכי הרבים לבמת הכבוד: מרן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שליטא הרב הראשי לישראל, שבירך את הנשים לשנה טובה וחיזק את ארגון תפארת בפעילותם למען החזרה בתשובה וקירוב לבבות, המקובל הרב יצחק בצרי, גדול מזכי הרבים הרב יצחק פנגר והרב שניר גואטה, רב הארגון הרב רועי מזרחי.

צילום: חיים טויטו

ארז מימון והרב רועי מזרחי מייסדי ארגון התשובה ’תפארת’ אמרו בסיום האירוע: "בעידוד של גדולי ישראל, האירוע הגדול הוא רק ההתחלה של הפעילות המבורכת הצפויה לאורך השנה, זכינו ברוך ה' לסייעתא דשמיא בלתי פוסקת בהשקה של ארגון תפארת העולמי - ואנו נערכים להשקת הפלפורמה דיגטלית חדשנית שתנגיש תוכן יהודי מחבר מעמיק שיתמקד בחינוך והסברה יהודית בארץ ובעולם בכדי שכל יהודי יכיר את יהדותו, לצד סדרת נופשים, כנסים, חוגי בית בארץ ובעולם והשקת הארגון ברחבי תבל".

צילום: חיים טויטו