הזמרת נרקיס מזועזעת: הם כנראה לא חלק מעם ישראל

סרטון לינץ' אכזרי בנער בן 15 שהופץ ברשתות החברתיות גרם לזעזוע ענק במדינה, כאשר המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשודים. הזמרת האהובה התייחסה אף היא למקרה והחליטה שהם כנראה לא חלק מעם ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 15:52 כו באלול התשפג

הזמרת נרקיס מזועזעת: הם כנראה לא חלק מעם ישראל
נרקיס, , צילום: מיכאל מישייב

בסרטון שהופץ הלילה (ג') ברשתות החברתיות, נראים חבורת בני נוער כשהם מכים נער עד זוב דם, משפילים אותו דקות ארוכות, ומורים לו לקלל את עצמו. בנוסף, הנערים היכו את הנער בשוקר חשמלי ובמקלות. הבוקר הודיע המשטרה כי עצרה ארבעה נערים בחשד לתקיפה.

נרקיס הזדעזעה: "מי אתם? מי מגדל אתכם? מי אלו ההורים שלכם?"

צילום: צילום מסך אינסטגרם נרקיס

גם הסלבס הזדעקו , כאשר הזמרת נרקיס שנחרדה מהסרטון, פרסמה סטורי חריף, ובו היא אומרת כי אותם נערים אכזרים לא חלק מעם ישראל.

נרקיס: "3 סימנים לזה שאתה שייך לעם ישראל ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים - אתם כנראה לא משלנו"

הזמרת הדתייה כתבה "הסרטון המזעזע שרץ ברשת, של חבורת מגעילים שמכים ילד באכזריות שברתם לי את הלב. מי אתם? מי מגדל אתכם? מי אלו ההורים שלכם?, מה אתם שומעים\רואים בבית שגרם לכם להתנהג ככה? יש שלושה סימנים לזה שאתה שייך לעם ישראל ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים, אתם כנראה לא משלנו".

חיים אתגר: "אל תעלו את הסרטונים הללו הם מבזים את הילד המותקף ומשרתים את הבריונים"

גם העיתונאי ומגיש הטלוויזיה חיים אתגר התייחס להפצת הסרטון אם כי באופן קצת שונה, אתגר ביקש מהגולשים להתאפק ולא לשתף את הסרטון וכתב "בימים האחרונים יש גל של סרטונים שבהם מתועדים ילדים מכים ילדים אחרים", כתב אתגר, כשהוא מתייחס לתופעה הרחבה, וקבע: "מחריד".

עם זאת, למגיש הטלוויזיה הייתה הבהרה חשובה: "עדכנו את הרשויות, אבל אל תעלו את הסרטונים הללו", ביקש, "הם מבזים את הילד המותקף ומשרתים את הבריונים שרוצים להתפרסם, עם כל הכבוד ללייקים".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il