חנן בן ארי: "מקבל על עצמי להיות פחות אלים"

בעקבות הסרטון שמסתובב ברשת ובו ארבעה בני 15 מכים נער באלימות מזעזעת, הזמר חנן בן ארי קיבל החלטה ושיתף על כך בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "מקבל על עצמי להיות פחות אלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 15:48 כו באלול התשפג

חנן בן ארי: "מקבל על עצמי להיות פחות אלים"
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשעות האחרונות מסתובב סרטון ובו ארבעה נערים תוקפים בלינץ' אכזרי נער בן 15. הסרטון שצולם בפתח תקווה הוביל למעצרם של אותם הנערים ולתגובות מזועזעות בכל רחבי הרשת. הסרטון האחרון מצטרף לרצף של תיעודים מחרידים המציגים אלימות של בני נוער, והתגובות הכואבות לא איחרו לבוא מכל קצוות הרשת. עומר אדם, אחד הזמרים המצליחים במדינה, כתב, "תכף ראש השנה ויום כיפור, במקום לקחת על עצמנו עוד זכויות וללמוד להיות באחדות, מגיעים לרוע שכזה. באמת בושה".

חנן בן ארי: אלימות מולידה אלימות

גם הזמר חנן בן ארי נחשף לאלימות המזעזעת, ולא נשאר אדיש כלפיה. "אלימות מולידה אלימות", כתב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו. בן ארי החליט לקחת את התחושות הקשות מהמקרה צעד קדימה, והצהיר מול עשרות אלפי עוקביו, "מקבל על עצמי להיות פחות אלים".

בין האנשים הרבים שהגיבו לסרטון הקשה, נמנית גם מגישת ערוץ 14 מגי טביבי וכתבה: "ללא מילים". בעמוד האינסטגרם שלה כתבה טביבי: "בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות סרטון קשה לצפייה המתעד לינץ' של נערים בנער בודד שמתחנן על נפשו". טביבי הוסיפה: "הלב מתכווץ, לאן הגענו. ככה נראית פשיטת רגל ערכית".