אשת התקשורת הימנית נגד הפרקליט הסרוג: "השופטים צולים אותו על הגריל"

עירית לינור תקפה את נציג הכנסת עורך הדין יצחק ברט על דבריו בדיון בבג"צ עילת הסבירות: "מגמגם בפני הרכב מלא של 15 שופטים. השופטים צולים אותו על הגריל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/23 12:19 כו באלול התשפג

אשת התקשורת הימנית נגד הפרקליט הסרוג: "השופטים צולים אותו על הגריל"
"השופטים צולים אותו על הגריל", עירית לינור, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בבית המשפט העליון מתקיים הבוקר (ג') הדיון בעתירות על עילת הסבירות, כאשר מי שנבחר לייצג את הכנסת בדיון הוא עורך הדין יצחק ברט. פאנליסטית ערוץ 14, עירית לינור, תקפה בחשבון הפייסבוק שלה את ברט והאשימה: "השופטים צולים אותו על הגריל, בין היתר בגלל חוסר יכולתו - או רצונו - להגיד משהו ברור".

עירית לינור, ממשיכה ב"פטריוטים"

"הולכים להעיף את צמצום עילת הסבירות לפח האשפה", עירית לינור. צילום: ללא קרדיט

"מגמגם בפני הרכב מלא של 15 שופטים"

בהמשך הפוסט כתבה לינור כי ברט "מגמגם בפני הרכב מלא של 15 שופטים, ומנסה להבטיח להם נאמנה שהם יוכלו להמשיך לפסול כל חוק, כולל חוקי יסוד או החלטת ממשלה, רק בעילות אחרות". המגישה הוותיקה קראה לברט להפסיק לייצג את הממשלה וכתבה: "שיגיד להם: 'שמעו, אין לי מושג מה אני עושה פה. בסך הכול רציתי שתאהבו אותי ולצערי תקעו אותי בצד הלא-נכון של הוויכוח'.

לסיום כתבה לינור כיצד היא סבורה שיכריע בית המשפט בעתירות על עילת הסבירות: "השופטים הניחו את היסוד לשימוש במגילת העצמאות כסמכות מכוננת ובהמשך יאצילו לעצמם את הסמכות לפרש גם אותה. הם גם הולכים להעיף את צמצום עילת הסבירות לפח האשפה המשרדי שלהם".