בפעם הראשונה: הזמר הוותיק כובש את נטפליקס

"משמר הגבול", סדרה חדשה בה יככב הזמר שלומי שבת, נרכשה על ידי נטפליקס ובקרוב תשודר במדינות רבות בעולם, ביניהם ארה"ב, ספרד וצרפת. הסדרה עוקבת אחר לוחמי מג"ב והתמודדותם היומיומית עם החברה הישראלית

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 18:18 כה באלול התשפג

בפעם הראשונה: הזמר הוותיק כובש את נטפליקס
שלומי שבת, מגיע לנטפליקס, צילום: Moshe Shai/FLASH90

ענקית הסטרימינג הבינלאומית נטפליקס, רכשה את זכויות השידור של הסדרה החדשה "משמר הגבול", שתעלה ב-HOT בשבוע הקרוב. בסדרה יככב הזמר שלומי שבת, עבורו מדובר בתפקיד ראשון כשחקן. הסדרה תשודר במספר רב של מדינות, ביניהם: ארה"ב, קנדה, בריטניה, ספרד, איטליה, צרפת ואיטליה. בנוסף לנטפליקס, גוף השידור הגדול ביותר בגרמניה ZDF, קנה גם הוא את הסדרה וישדר אותה עם כתוביות בגרמנית בפלטפורמת הסטרימינג שלו - ZDF neo.

הנער מיפו שמתגייס כדי לסגור חשבון

הסדרה מספרת על אבי, ילד פרא מבת ים, שמסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. מהר מאוד אבי יגלה שהוא לוחם ושוטר מוצלח ומוערך, יתאהב בלוחמת מג"ב שוחרת שלום - אך השכונה תזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה.

בכיכובו של שלומי שבת, משמר הגבול

בכיכובו של שלומי שבת, משמר הגבול צילום: אוהד רומנו, HOT

הסדרה עוקבת אחר לוחמי משמר הגבול ווהאתגרים אותם הם חווים בעת שירותם, בין צבא ומשטרה. הלוחמים מתמודדים באופן יומיומי עם מצבים מורכבים ורגישים, שמשסעים את החברה הישראלית: יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ימנים ושמאלנים, איומי טרור מבחוץ ופשיעה מקומית מפנים.

בין השחקנים שיופיעו בסדרה החדשה: בן סולטן, שלום מיכאלשווילי, נועה אסטנג'לוב, שלומי שבת, עידו אליאלי, חיים זנאתי ,מוריס כהן, לואי עלי, מאיר תמם, גל זהבי, תקוה גדעון, מאיה צפיר, אסף מור ומוריס כהן.