יענקי יצא מהאח הגדול וחזר לבני ברק - כך הגיבו התושבים

יענקי גולדהבר הפך לדייר החרדי הראשון בתולדות "האח הגדול" שסיים במקום השלישי בגמר. מאז צאתו מהבית הוא הספיק לבקר במקום הקדוש, לחזור לבני ברק ולהיפגש עם האישה שהכי התגעגע אליה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 17:16 כה באלול התשפג

יענקי יצא מהאח הגדול וחזר לבני ברק - כך הגיבו התושבים
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: מיכה לובטון

אחרי עונה שלמה שבה כיכב על המסך של רשת 13 בעונה של "האח הגדול", יענקי גולדהבר הפך אתמול (א') לדייר החרדי הראשון בתולדות התכנית שהגיע עד לקו הסיום וסיים במקום השלישי בתחרות. מאז עבר יממה מטלטלת, ואנחנו עקבנו אחריו צעד אחר צעד.

היציאה והתקיעה בשופר

עם צאתו מהבית, יענקי החליט לסיים את קידוש השם שהתחיל בפנים. לכבוד חודש אלול הוא השתמש במתנה שקיבל מחבריו, שביקרו אותו בתוך הבית, ותקע בשופר מחוץ לדלת המפורסמת במדינה.

יענקי גולדהבר, האח הגדול

יענקי גולדהבר, האח הגדול צילום: רשת 13

ביקור בכותל

מיד לאחר הגמר הגדול, יענקי הלך לבקר במקום הקדוש ביותר בארץ - הכותל המערבי. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב, "קודם כל ולפני הכל תודה לבורא עולם על הזכות להיות בבית הכי מוכר במדינה 104 ימים, על הזכות להכיר אנשים מדהימים וחברים לכל החיים, על הזכות לצחוק ולבכות, להתרגש ולהנות, לחבק ולכאוב. עברתי חוויה שלא אשכח בחיים, וכל זה בזכותכם, עם אהוב ויקר שלי, שלא הפסקתם להצביע ולתמוך ולפזר המון המון אהבה".

באדיבות: איציק אוחנה ו

באדיבות: איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם' צילום: אדם שטרית

חזרה לבני ברק

בסיום הערב המתיש ולאחר 104 ימים בתוך הבית הסגור, יענקי חזר לביתו בבני ברק. את פניו קיבלו המשפחה וחברים, שחיכו עם זיקוקים ושלט על דלת הבית "יענקי אתה המנצח שלנו". עד מהרה התאגדו סביב מעריצים שביקשו לקבל סלפי ועודדו אותו על הצלחתו.

באדיבות: איציק אוחנה ו

באדיבות: איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם' צילום: מושיק רוט

באדיבות: איציק אוחנה (כיכר השבת) ו"הרבנית של האינסטגרם" צילום: מושיק רוט

ראיון ב"העולם הבוקר"

למרות שלא הספיק לישון יותר מדי, יענקי קם מוקדם בכדי להגיע בזמן לראיון בתכנית "העולם הבוקר" ברשת 13, לצידה של הזוכה יובל מעתוק. במהלך הראיון הוא אמר, ""נכנסתי ילד בן 20 שכל חייו גר במקום אחד ורציתי לנסות דברים חדשים".

צילום: רשת 13

ביקור אצל סבתא

בין ראיון לראיון, יענקי לא ויתר על ביקור אצל הסבתא האהובה. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב, "הלב שלי שלם מחדש. במשך שלושה חודשים וחצי, כשהייתי סגור בבית הכי מפורסם במדינה, התגעגעתי ללב הכי גדול בעולם, לשפיות שלי, לחיים שלי. התגעגעתי לסבתא שלי, שהיא הסבתא הכי טובה בעולם, הכי מפרגנת, הכי תומכת, הכי מכבדת, הכי נקייה והכי מיוחדת בעולם". סבתא של גולדהבר ריגשה את הנכד במיוחד כשאמרה לו, "אני גאה בך עד אין סוף, עשית לי הרבה נחת".. הדייר החרדי הודה שלא הצליח לעצור את הדמעות מהתרגשות, אושר ואהבה.

איחוד עם משפחת מעתוק

הקשר בין יענקי גולדהבר ויובל מעתוק, זוכת העונה, היה אחד הקשרים הדומיננטים לאורך העונה. השניים הציגו חברות יציבה ותמיכה אחד בשני, ולכן רק מתבקש שרגע אחרי הגמר גולדהבר יגיע לביקור בבית משפחת מעתוק, שקיבלו אותו בשמחה ובאהבה. גולדהבר שיתף תמונה עם המשפחה בחשבון האינסטגרם שלו, וכתב, "המשפחה שלי".