"כמו מגנט נשאבתי פנימה": הדמעות של יעל בר זוהר במקום הקדוש

רגע לפני סיומה של שנת תשפ"ג ותחילתה של שנה עברית חדשה, יעל בר זוהר נסעה לירושלים בכדי להתפלל בכותל ולבקש בריאות ואחדות בעם, "כמה עוצמה יש בקירות האלה, כמו מגנט נשאבתי פנימה והדמעות עלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 10:30 כה באלול התשפג

"כמו מגנט נשאבתי פנימה": הדמעות של יעל בר זוהר במקום הקדוש
צילום: shutterstock

השחקנית והדוגמנית יעל בר זוהר לא גדלה בבית דתי, אך מדברת לא פעם על הקשר הקרוב שלה עם הדת, בעיקר בזכות החיבור למשפחתו המסורתית של בעלה גיא זוארץ. רגע לפני תחילתה של שנה חדשה, שתצא לדרך מיד עם חגיגות ראש השנה בסוף השבוע הקרוב, בר זוהר החליטה לצאת מהבית ולנסוע למקום הקדוש בארץ - הכותל המערבי.

התמונות של יעל בר זוהר מהכותל המערבי:

בר זוהר: "כמה עוצמה יש בקירות האלה, כמו מגנט נשאבתי פנימה והדמעות עלו"

"רגע לפני תחילת שנה, תמיד זמן להתחבר ולהיכנס פנימה", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "לדבר עם עצמנו. מה אנחנו רוצים מהשנה החדשה? מה היא תביא? מה אנחנו רוצים מעצמנו? רגעים של תפילה, בקשות, חיבור". הכותל הצליח לחדור לליבה של השחקנית, "כמה עוצמה יש בקירות האלה, כמו מגנט נשאבתי פנימה והדמעות עלו".

בר זוהר סיפרה כי לפני שנסעה לירושלים שאלה את בתה, ליה, מה לכתוב בפתק, והילדה ענתה "תבקשי שכולם יהיו בריאים". האם התמוגגה, "כפרה על הילדה שלי, מאחלת לכל עם ישראל שנהיה בריאים אמן. שכל החולי יתרפא. חולי פיזי, חולי נפשי. ומאחלת לנו כמדינה שנתחבר מחדש - מגיע לנו את זה וזאת גם החובה שלנו. אמן שתהיה שנה טובה".