חיים לוינסון נפרד זמנית: "תתפללו עליי"

העיתונאי הדתל"ש הודיע לעוקביו בטוויטר כי לקראת החגים הוא יוצא להפסקה - גם מהטלפון והטוויטר וגם מארץ ישראל: "אני הולך לנסות להגשים חלום ילדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 09:21 כה באלול התשפג

חיים לוינסון נפרד זמנית: "תתפללו עליי"
חיים לוינסון, קרב עקיצות, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי חיים לוינסון הוא אחת הדמויות הפעילות ביותר בטוויטר, כאשר מדי יום מפרסם לא מעט ציוצים עוקצניים יותר ופחות על ענייני דיומא. אולם היום (ב'), שיתף העיתונאי ציוץ בו הודיע כי לעת עתה הוא הולך להעדר מהרשת החברתית וגם מארצנו הקטנטונת, ולצאת להפסקה.

"אני הולך לנסות להגשים חלום ילדות"

"החגים מתקרבים וזה סימן עבורי שהגיע הזמן לצאת לחופש ארוך", כתב. "אני הולך לנסות להגשים חלום ילדות, ולעת עתה אפרד מהטלפון, מהטוויטר, מהארץ ויתר עיסוקי", שיתף לוינסון, וביקש: "תתפללו עלי שאצליח. שנה טובה לכל עוקבי, בארץ בחו"ל וברפובליקה האיסלאמית באיראן".

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1700966899402629322?s=20

נזכיר שחיים לוינסון, שכאמור מוכר בעיקר מתפקידו כעיתונאי, זכה לאחרונה לפרסום בעקבות השתתפותו בתוכנית הריאליטי-אוכל "המטבח המנצח VIP", שם התבטאויותיו החריפות מייצרות פעמים רבות עימותים ודיונים.

בתכנית משתתפים לצדו גם פאולה וליאון רוזנברג, עליהם אמר לוינסון: "התכנית שאני הכי הרבה צופה בטלוויזיה היא פאולה וליאון", כך הודה באחד הפרקים האחרונים, אך הסתייג מהמחמאה מהר מאוד. "יש דברים שלי נראים מאוד מוזרים. יש שם סגנון בין מנחים שלא עובר בטלוויזיה, בעיניי. יש משהו מאוד שתלטני, מאוד דורסני, לא נעים לצפייה".