מפתיע: סיוון רהב מאיר מפרגנת לאסף זמיר

אשת התקשורת הדתייה פרסמה פוסט אותו הקדישה לדבריו של המועמד לתפקיד סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר: "הדברים שאמר השבוע הם חשובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 17:50 כד באלול התשפג

מפתיע: סיוון רהב מאיר מפרגנת לאסף זמיר
סיון רהב מאיר, ניצלה את הפסקת הפרסומות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אשת התקשורת הדתייה, סיון רהב מאיר, פרסמה היום (א') פוסט בו הביעה תמיכה בדבריו של אסף זמיר, שמתמודד יחד עם רון חולדאי לראשות עיריית תל אביב, והתייחס לאחרונה לסירוב של מרכז תרבות בעיר לאפשר קיום הופעה נפרדת לשים.

"הדברים שאמר השבוע אסף זמיר, מספר שתיים של רון חולדאי, הם חשובים", הפתיעה רהב-מאיר וכתבה. "אין כאן תמיכה בזמיר, אלא רק תמיכה בהיגיון הבריא. זהירות, הבחירות לרשויות המקומיות עשויות לטרלל את השיח עוד יותר, לקחת אותו לקצה. זו הסיבה שדבריו משמעותיים".

אסף זמיר: "צריך לאפשר לאנשים באופן כללי לחיות על פי אורחות חייהם"

סיון ציטטה מדבריו של זמיר, שכאמור התייחס למשפט שמנהלות הזמרות שרון רוטר ודין דין אביב נגד מרכז "ענב" בתל אביב, שסירב לאפשר להן להופיע לנשים בלבד. "צריך לאפשר לאנשים באופן כללי לחיות על פי אורחות חייהם. אני תומך בזכותה לעשות את זה", אמר.

אסף זמיר

אסף זמיר, צילום: Miriam Alster/Flash90

"תל אביב - חיים בה חילונים ודתיים, יהודים וערבים, חרדים, ציונות דתית, ימנים ושמאלנים, לא רק שהם חיים בה, הם גם כולם שותפים לעשייה עירונית ובתוך קואליציות עירוניות, די בשקט", הדגיש זמיר. "יש פה אלטרנטיבה שהיא איך חיים ביחד ונותנים גם לאנשים אחרים, בשקט ובכבוד. הדבר הזה צריך לאפשר גם לאנשים שחושבים אחרת ממני את היכולת לחיות במרחב פה".