אילנית לוי מודה: לפני שבאת תהיתי אם יש לי מספיק מקום בלב

אילנית לוי, שחקנית ובת זוגו של אלירז שדה, מציינת יום הולדת שנתיים לביתם המשותפת אריאה בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה, "אני כל כך מודה לך שבחרת בי לאמא שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 12:44 כד באלול התשפג

אילנית לוי מודה: לפני שבאת תהיתי אם יש לי מספיק מקום בלב
אילנית לוי ואלירז שדה עם הבת אריאה, צילום: אסף לב

ממש לאחרונה עלתה לאוויר העונה השנייה של "משפחת שדה", שעוקבת אחר חייהם של אילנית לוי, אלירז שדה וילדיהם. בעונה הקודמת הזוג שיתף באתגרים שחוו עם ההיריון של בתם הקטנה, אריאה. היום (א'), היא חוגגת יום הולדת שנתיים, והאם אילנית מברכת בפוסט מרגש.

"לפני שנולדת תהיתי אם יש לי מספיק מקום בלב"

"לפני שנולדת תהיתי אם יש לי מספיק מקום בלב", כתבה לוי, "אם יש בי כוחות לטפס ולהתגלש בגני משחקים, ללילות לבנים, לחיתולים, לבנות מגדלים, לכמויות של משחקים, לפחדים חדשים". אלא שהחששות של האם התפוגגו מהר מאוד. "גיליתי שעם כל לידה פשוט נולד לו עוד לב", סיפרה, "גיליתי שיש בי כוחות כל כך גדולים שכל לילה נטענים מחדש, שאני בוהה בך ומסניפה אותך בשינה, שהחיוך שלך מרפא לי כל מכאוב".

"אני שוב יכולה להיות ילדה במגלשות, למרות פריצות הדיסק הארורות"

השחקנית המשיכה וכתבה, "אני לא מפחדת מהפחד, אני שוב יכולה להיות ילדה במגלשות, למרות פריצות הדיסק הארורות". היא פנתה לבת הקטנה, "אני כל כך מודה לך שבחרת בי לאמא שלך, וכמה אור הכנסת איתך הביתה ולנשמה של כל אחד מאיתנו. הנשמה הזכה שלך הגיעה אליי כדי להזכיר לי שאהבה עושה אותך כל יכולה".

לסיום, האם הבטיחה להיות שם תמיד עבור בתה, "למשענת, לאוזן קשבת, לרשת בטחון, לשיחה ולעצה, לנגב לך כל דמעה, לשמור לך תמיד על הניצוץ הזה שיש לך בעיניים שלעולם לא יכבה, לעטוף אותך כל הזמן בחום והאהבה, במיליון נשיקות וחיבוקים גם כשימאס לך ותרצי שאפסיק. מבטיחה להקשיב לא רק למה שאת אומרת אלא גם למה שלא. ללמוד כל נשימה ותנועה שלך כדי לדעת למה את זקוקה באותה שנייה. ולהגיע אלייך עד סוף העולם".