חבר הכנסת חשף מה קרה בזמן הריאיון לרדיו: "נעמדה מולי עם הפתק הזה"

חבר הכנסת חילי טרופר מתראיין רבות לרדיו מתוקף תפקידו כנציג ציבור, אלא שלא תמיד הכל עובר חלק בשידור. הוא שיתף את עוקביו בפתק שכתבה לו בתו בזמן ריאיון ואיך התחיל לחפש עבורה גרביים "בין התייחסות למתווה הפשרה והמצב הביטחוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 07:57 כד באלול התשפג

חבר הכנסת חשף מה קרה בזמן הריאיון לרדיו: "נעמדה מולי עם הפתק הזה"
חילי טרופר, תקרית משעשעת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי כנסת רגילים להתראיין כמעט מדי יום מתוקף תפקידם כנציגי ציבור, כך עשה לאחרונה גם חבר הכנסת חילי טרופר מהמחנה הממלכתי. טרופר שיתף בפוסט משעשע באינסטגרם כי במהלך אותו ראיון אף אחד לא ידע, אבל הוא בכלל חיפש לבתו גרביים.

"באחר הבקרים השבוע התראיינתי ברדיו. זו היתה שעת התארגנות הילדים לבית ספר. אמרתי להם שינסו להסתדר לבד כי אני מתראיין" הוא כותב. בהמשך מתאר את הסיטואציה המשעשעת: "בתי ניסתה, אבל לא הצליחה למצוא גרביים. מה שכן, בתושייה היא מצאה דרך לבקש עזרה ונעמדה מולי בשקט עם הפתק הזה".

טרופר

טרופר, אב למופת. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"מצאתי עצמי מחפש זוג גרביים"

טרופר שיתף בפוסט תמונה של הפתק המדובר עליו כתבה בתו: "אבא, אתה יכול לעזור לי למצוא גרביים". כך מתאר חבר הכנסת איך המשיך בראיון תוך כדי שהוא מחפש גרביים: "וכך במהלך הראיון בין התייחסות למתווה הפשרה והמצב הביטחוני, מצאתי עצמי מחפש זוג גרביים עד שאלה אותרו והיא יצאה לבית הספר ואפילו הספיקה את ההסעה".