כוכב "האח הגדול" חושף: זה מה שהחבאתי בתפילין

כוכב העונה הקודמת של "האח הגדול", אליאב טעטי, מדבר לאחר הצעת הנישואין לבת זוגו בר כהן וחושף כי החבי א את הטבעת בתפילין. טעטי משתף ברגע משעשע בו הטבעת נראתה בשיקוף בנמל התעופה וכהן חושפת האם תשנה את שמה לאחר החתונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/23 22:29 כג באלול התשפג

כוכב "האח הגדול" חושף: זה מה שהחבאתי בתפילין
האח הגדול, אליאב מספר על הצעת הנישואים, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

לאחר שכוכבי העונה הקודמת של האח הגדול, אליאב טעטי ובר כהן הודיעו על אירוסיהן, עתה הם חושפים בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" על התחושות ביום שאחרי ועל הדרך בה בחר אליאב להציע נישואים לבת הזוג. טעטי שיתף כי במשך חודשים חיכתה הטבעת בתפילין שלו, המקום היחיד בו לדבריו כהן לא נוגעת.

"בתפילין היא לא נוגעת"

בראיון הוא משתף איך במהלך ארוחה במסעדה הציע נישואין: "הקראתי לה איזה משהו והתחלתי לדמוע ואז היא עדיין לא ידעה כלום, היא חשבה שאני מברך אותה ליום הולדת". בהמשך הוסיף על כל התקופה שקדמה להצעת הנישואין: "כל היום הטבעת הייתה איתי היא לא שמה לב אפילו. כמה חודשים כבר שזה היה מוחבא בתפילין שלי, בזה היא לא נוגעת, היא נוגעת בכל הבית היא אפילו חיפשה במזוודות אם איפה שהו זה מגיע. כלום, זה היה בתפילין".

כהן וטעטי, החביא בתפילין

כהן וטעטי, החביא בתפילין צילום: מעיין רחמן

תשנה לכהן - טעטי

בהמשך שיתף טעטי ברגע משעשע כאשר הדיילות בנמל התעופה ראו בשיקוף את הטבעת בתפילין: "וזה כאילו היה איתי בטרולי וכשזה עבר בשיקוף - הבנות קופצות והיא לא מבינה מה ואני פתאום עושה להן 'ששש, תיזהרו ממני'" הוא מתאר. כהן עצמה נשאלה בראיון אם תשנה את שם המשפחה והשיבה כי תרצה לשנות לכהן - טעטי. על זה אמר אליאב: "אני צריך אותה איתי, מה אכפת לי באיזה שם משפחה".