רוני דלומי התחילה שמירת הריון - אלו העצות שקיבלה מהעוקבות

הזמרת רוני דלומי, שנמצאת בימים אלו בהריון ראשון, התבשרה לאחרונה כי עליה לעצור את עבודתה ולהתחיל שמירת הריון. בחשבון האינסטגרם שלה היא ביקשה מהעוקבות עצות להתמודדות עם המצב - אלו התגובות שקיבלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 15:49 כא באלול התשפג

רוני דלומי התחילה שמירת הריון - אלו העצות שקיבלה מהעוקבות
רוני דלומי, צילום: Moshe Shai/FLASH90

שבע שנים חלפו מאז הזמרת רוני דלומי נישאה לבן זוגה אלון ויסמן בחתונה מרגשת ומתוקשרת במיוחד, ולאחרונה, במהלך הופעה של הזמרת בגריי בת"א, היא חשפה בפני הקהל את ההיריון הראשון שלה. דלומי, שהגיעה להופעה עם ז'קט עבה, הסירה אותו במהלך ההופעה לקול תרועות הקהל. "יש לנו אורחת ואני כל כך מתרגשת לשיר איתה", אמרה, "זה כבר ממש קשה להסתיר".

לאחרונה התבשרה הזמרת כי מדובר בהריון בסיכון, ועליה להיכנס לשמירת הריון. דלומי נלחצה, שיתפה את העוקבות באינסטגרם וביקשה עצות מאלו שעברו זאת לפניה. העוקבות הנאמנות נענו למשימה והשיבו במגוון עצות יעילות מנסיונן.

1. לקרוא ספרים

אחת העוקבות הציעה להקדיש את הזמן הרב שהתפנה, בעקבות הפסקת העבודה, לקריאת ספרים. דלומי הודתה שהיא אכן אוהבת לקרוא, ובימים אלו מעבירה את זמנה בעיקר בספרי הורות למיניהם, ומכינה עצמה לקראת הלידה.

ספרים

ספרים, צילום: David Cohen/Flash90

2. לנוח

עוקבת אחת שיתפה את הזמרת בחוויה האישית שעברה רק לפני שבוע, כשילדה פגה בשבוע ה-30 לאחר שלא נשמעה להנחיות שמירת ההריון, והציעה לדלומי ללמוד מהטעות שלה ולנוח היטב.

3. נטפליקס

אחת ההצעות הייתה צפייה בסדרות בנטפליקס, דרך נהדרת להעביר הרבה זמן פנוי ולהשלים פרקים שפספסת בעומס השגרה.

נטפליקס

נטפליקס, צילום: shutterstock

4. תכנון החדר

רגע לפני שמצטרף מישהו חדש למשפחה, ואם את גם ככה תקועה בתוך הבית, זה הזמן לארגן את החדר החדש ולעצב אותו לפי ראות עינייך. דלומי, כך הודתה, בהחלט עושה זאת.

5. משימות לבן הזוג

אם את כבר תקועה במיטה, לפחות תהני מזה. תרגישי בנוח לטרטר את בן הזוג למשימות השונות ותני לו לעזור לך לעבור את התקופה הזו. דלומי סיפרה שלמרות שהעצמאות באמת חשובה לה, היא נותנת לבעלה אלון לא מעט משימות.

6. זמן לכתוב שירים

העצה המתבקשת עבור זמרת מצליחה כמו דלומי, היא זו שהגיעה מאחת העוקבות: נצלי את הזמן לכתוב שירים. דלומי שיתפה כי היא באמצע הקלטות, ומקווה לסיים אותן ממש בקרוב.

7. להתלבש, להתאפר, לבשל ולצפות בחתונמי

לסיכום, דלומי העניקה את העצות שלה לעצמה: "להתלבש יפה ולהתאפר בבוקר כי זה עושה לי מצב רוח טוב, גם אם אני נשארת בבית", כתבה, "בא לי לבשל הכל, ומעולם לא חיכיתי לפרק 'איפה הם היום' של חתונמי כמו הפעם".