שי גולדשטיין: "מי שמתנגד למחאה - הפרנסה שלו בסכנה"

שדרן הרדיו שי גולדשטיין חטף לא מעט בעקבות דעותיו ותמיכתו ברפורמה המשפטית, וכעת הוא משתף שהוא לא היחיד: "אומן שלא תומך במחנה המחאה או מעז להתנגד לה - מותקף והפרנסה שלו בסכנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 13:12 כא באלול התשפג

שי גולדשטיין: "מי שמתנגד למחאה - הפרנסה שלו בסכנה"
שי גולדשטיין, צילום: עופר חגוב

כבר חודשים שהמחאה על הרפורמה המשפטית היא אחד הנושאים המדוברים ביותר, והיא גוררת סביבה לא מעט דיונים. שי גולדשטיין, שדרן רדיו שחטף לא מעט בתקופה האחרונה בעקבות דעותיו, כתב אתמול (ד') בחשבון הטוויטר שלו על חוסר היכולת להביע דעה נגדית למחאה. "בימים האחרונים אני נחשף לתופעה שמסמלת רעות", פתח, "בתקופה האחרונה סיפרו לי שני חברים מעולם הבידור והתקשורת, אומנים, שהם מפחדים לדבר".

שי גולדשטיין

שי גולדשטיין צילום: שיר כהן

שי גולדשטיין: "הם מעדיפים לשתוק ואני מבין אותם"

גולדשטיין סיפר כי כאשר אותם אמנים ניסו להביע את דעתם הם חטפו איומים, קללות ותגובות קשות, ולאחד מהם אף ביטלו עבודות. "הם לא סתם מפחדים", טען השדרן, "היום כתב סגן ראש עיריית רמת גן שהם יזמינו קודם כל הופעות של אומנים שהשתתפו במחאה". גולדשטיין אף פנה לאביב גפן, שיצא כנגד אמנים שלא מביעים את דעתם, "חוכמה קטנה מאוד להגיד את דעתך אם הקהל שלך זה הקהל שמהלך אימים על אומנים שחושבים אחרת".

שדרן הרדיו העביר מסר ברור: "אומן שלא תומך במחנה המחאה או חס וחלילה אפילו מעז להתנגד לה מותקף והפרנסה שלו בסכנה ברורה ומידית. לכל אחד יש משפחה וילדים להאכיל, אז הם מעדיפים לשתוק ואני מבין אותם". למרות ההבנה שהביע, הוא כתב, "כשאומנים מפחדים לומר את דעתם זה סימן ברור לאורך כל ההיסטוריה לכך שמדובר בתקופה אפלה. לא ברור לי עדיין מה אפשר לעשות עם התופעה המסוכנת הזו אבל ברור לי שמשהו צריך לעשות".