דפנה ליאל מקבלת גיבוי מאיש התקשורת הבכיר: "תפסיקו לבלבל את המוח"

העיתונאי בן כספית יצא להגנת הקולגה מערוץ 12, דפנה ליאל, שספגה מתקפה כיוון שחייכה במהלך טיסת נתניהו: "התדרוכים במטוס תמיד נעשים ברוח טובה ויש גם דאחקות, זה לא קשור לזהותו של ראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 18:32 יט באלול התשפג

דפנה ליאל מקבלת גיבוי מאיש התקשורת הבכיר: "תפסיקו לבלבל את המוח"
דפנה ליאל, צילום: שרון גבאי

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו טסו בתחילת השבוע לביקור מדיני בקפריסין. לטיסתם הצטרפו אנשי תקשורת ועיתונאים, וביניהם כתבת הכנסת של חדשות 12 דפנה ליאל - שספגה ביקורת ברשתות החברתיות על כך שתועדה מחייכת במהלך הטיסה.

בעקבות התגובות הקשות, איש התקשורת בן כספית, צייץ בחשבון הטוויטר: "תפסיקו לבלבל את המוח. נסעתי 20 שנה עם ראשי ממשלה, התדרוכים במטוס תמיד נעשים ברוח טובה ויש גם דאחקות וזה לא קשור לזהותו של ראש הממשלה". כספית הדגיש: "בסוף כולם בני אדם. תירגעו כבר".

בין הדמויות שהגיבו בביקורת לתמונה המחויכת של, היה איש התקשורת דוד ורטהיים, שכתב: "התמונה הזו של דפנה ליאל לא יוצאת לי מהראש", והוסיף בציניות: "ככה בדיוק אני נראה במסיבות בגן של הילד".

"אנחנו משוחחים על מספר אופציות לשיתוף פעולה בתחום הגז הטבעי"

נזכיר כי הביקור של ראש הממשלה בקפריסין בא על רקע חילוקי דעות בכל הנוגע לסוגיות שונות הקשורות לתחום האנרגיה והגז. באי הסמוך חוששים מחידוש היחסים הישראליים עם טורקיה, ובהצהרה המשותפת יחד עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס מארמון הנשיאות בניקוסיה נתניהו התייחס לסוגיה.

"אנחנו משוחחים על מספר אופציות לשיתוף פעולה בתחום הגז הטבעי, היה לשתי המדינות שלנו מזל וגילינו מאגרי גז. אנחנו מדברים על דרכים לשתף פעולה בתחום הזה, זה משהו שעליו נמשיך לשוחח בחודשים הקרובים", רמז נתניהו אחרי שדיבר על ההיסטוריה ועל היחסים בין המדינות.