אברי גלעד לאם השכולה: "משמאלני קיצוני זזתי להיות ימני"

איש התקשורת הגיע לביקור בישוב עלי ופתח אותו בתצפית בשכונת היובל. במהלך הביקור הגיע גם לבית המדרש "בני דוד" ובהמשך פגש את אמו של אלישע אנטמן הי"ד שנרצח במסעדת חומוס אליהו לפני כחודשיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 13:18 יח באלול התשפג

אברי גלעד לאם השכולה: "משמאלני קיצוני זזתי להיות ימני"
אברי גלעד משוחח עם רותם אנטמן | , צילום: גיל דוד

איש התקשורת אברי גלעד הגיע אתמול (א') לביקור בישוב עלי שבבנימין לאחר שהוזמן על ידי הנהלת הישוב בראשות אריאל אלמליח. את הביקור פתח גלעד בתצפית בשכונת היובל וסקר את התפתחות הישוב. לאחר מכן, ביקר גלעד במרכז המסחרי במרכז הישוב ובחברות ההייטק EPR אשר פועלות בו. משם המשיך גלעד לביקור בבית המדרש "בני דוד", נפגש עם הנהלת המוסדות ונכח בחדר ההנצחה של חללי המכינה הקדם צבאית.

במכינת "בני דוד" |

במכינת "בני דוד" | צילום: גיל דוד

עם תום הביקור, המשיך גלעד למסעדת "חומוס אליהו" בה התרחש הפיגוע הנוראי לפני כחודשיים בו נרצחו ארבעה בני אדם - אלישע אנטמן הי"ד ועופר פיירמן הי"ד שניהם תושבי עלי יחד עם הראל מסעוד הי"ד תושב יד בנימין ונחמן שמואל מורדוף הי"ד תושב אחיה.

"מעט מאוד אנשים זזו מדיונים בין אנשים"

בחומוס אליהו פגש גלעד את איתי יעקב, בעלי המקום, וכן את רותם אנטמן אמו של אלישע הי"ד שנרצח במקום ושמע ממנה על דמותו המיוחדת של אלישע. אנטמן אמרה לגלעד כי "מעט מאוד אנשים זזו מדיונים בין אנשים". גלעד ענה לה כי: "אני זזתי מדיונים. משמאלני קיצוני זזתי להיות ימני".

נזכיר כי לפני מספר שבועות פרסם גלעד פוסט בפייסבוק לאחר שפגש את תושבי עלי באחד מימי שישי לאחר שבאו לחלק חלות ועוגות לשבת לתושבי תל אביב לאחר הפיגוע שהיה במקום. בפוסט הוא כתב "התרגשות. יצאתי לקניות שישי, ליד ביתי, במקום של הפיגוע, דוכן של תושבי עלי שבאו לחלק עוגות לשבת ולהביע הזדהות. איזה אנשים מקסימים, התרגשתי לעומק. אחרי תכנית בוקר שבה שוב עלו כל הסדקים בחברה, באו אלה עם העוגות והבהירו, אם רק נרצה, אנחנו ביחד לנצח. מעט מהאור דוחה את כל החושך".

"בביקור זה הוכיח אברי בפעם המי יודע כמה כי הוא ידיד אמת של ההתיישבות"

אריאל אלמליח, יו"ר הישוב עלי אמר, במהלך הביקור: "אנו שמחים על הביקור של אברי גלעד, שהתחיל לאחר שתושבי עלי ביקרו ליד ביתו וחלקו חלות לשבת לתושבי השכונה בה הוא מתגורר בתל אביב לאחר הפיגוע שהיה שם לפני מספר שבועות. אני שמח שאברי התרשם מתנופת הבנייה הגדולה שיש ביישוב בו כעת נבנות מעל ל- 500 יח"ד. אברי שמח לשמוע כי הישוב עלי מקבל את כולם מכל המגזרים ואין בו ועדות קבלה. בביקור זה הוכיח אברי בפעם המי יודע כמה כי הוא ידיד אמת של ההתיישבות". אלמליח הדגיש כי: "אנו מקווים שהישוב עלי יהפוך בזמן הקרוב לעיר הראשונה בבנימין".