אסי עזר: אני מצטער על זה עד היום

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, אסי עזר סיכם את החוויה ב"רוקדים עם כוכבים", ושיתף את החוויה האישית שלו מעולם הריקוד, "פשוט התביישתי, זה היה גדול עלי, ואני מצטער על זה עד היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/23 11:20 יד באלול התשפג

אסי עזר: אני מצטער על זה עד היום
אסי עזר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אסי עזר רגיל להנחות תכניות טלוויזיה בפריים טיים של קשת 12, כמו "נינג'ה ישראל", "הכוכב הבא", "רק רוצים לרקוד" ועוד. העונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" החלה בהנחייתה של לוסי איוב, אך במהלך העונה זו ילדה ועזר התייצב להחלפה. אתמול (ד') הם הנחו יחד את גמר התכנית, והמנחה סיכם את החוויה בחשבון האינסטגרם שלו.

אסי עזר: "פשוט התביישתי לרקוד, אני מצטער על זה עד היום"

"נהנתי כמו שלא נהנתי הרבה זמן מהעבודה שלי", כתב עזר, והודה לרקדנים והרקדניות שהשקיעו והתאמצו לאורך העונה. "איזה כיף שקיימת תוכנית כזאת בטלוויזיה שמעודדת מצויינות, ספורטיביות, ועבודת צוות", התרגש. "דמעתי לא מעט ברוקדים", הוא הודה.

התכנית הזכירה לו את החוויה האישית שלו עם ריקוד. "לפני עשור בערך החלטתי שאני רוצה ללמוד לרקוד, והלכתי לשיעור פרטי אצל מורה למחול מודרני", סיפר, "חצי שיעור סירבתי לזוז, לעשות מה שהוא מבקש ממני, פשוט התביישתי. לא חזרתי לשיעור שני, זה היה גדול עלי, ואני מצטער על זה עד היום, נכנעתי לפחדים שלי". את הפוסט סיים באופטימיות, "אבל אולי עכשיו זה הזמן לנסות שוב. חיים, תעבוד איתי?".