חיים אתגר זעם בחופשה: "על מי אתם עובדים?"

איש התקשורת אשר שוהה בימים אלו ביוון, תקף את החברות הישראליות והאשים אותן בחמדנות וסחטנות, זאת לאחר שקיבל מחברה ישראלית הצעת מחיר גבוהה פי ארבע מזו שקיבל ביוון. "בארץ בכל פינה יעשו עליך סיבוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/23 09:56 יד באלול התשפג

חיים אתגר זעם בחופשה: "על מי אתם עובדים?"
חיים אתגר, צילום: ויקיפדיה, אוהד רומנו, CC BY-SA 3.0

חיים אתגר, המוכר מתוכניתו "המתחזים" שחושפת נוכלים ונותנת במה לאנשים שנעקצו ורומו, מאשים את חברות הענק בישראל ב"חוסר הגינות וסחטנות". בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, זעם אתגר השוהה בימים אלו בחופשה ביוון על מחירי השכרת הרכב שהציעו לו חברות ישראליות, אשר לטענתו כפולים פי ארבעה מאלו שהציעו לו חברות יווניות.

"בישראל רמת העוקץ לתייר היא עשר מעשר"

"כמה קל להיות תייר ביוון. מחירים - שנות אור מישראל. ואם בישראל רמת העוקץ לתייר היא 10 מ- 10, כאן המספר אחר ונמוך" שיתף אתגר וזעם: "יש גם ביוון עקיצות - אבל איפה אנחנו ואיפה הם. מה שמבאס הוא שבארץ בכל פינה יעשו עליך סיבוב. תייר או לא תייר. מקומי או זר. ודווקא הטייקונים, המיליונרים, חברות הענק, הם שסוחטים אותנו בארץ".

"המחירים כאן רבע. אז למה לשכור מחברה ישראלית?"

בהמשך הפוסט תיאר אתגר את המקרה שהכעיס אותו - לקראת החופשה ביוון פנה אתגר לחברות ישראליות כדי לקבל הצעת מחיר לשכירת רכב ביוון, והמחירים שהוצעו לו, היו גבוהים פי ארבע מהצעות המחיר שקיבל ביוון. "הגענו ליוון, המחירים כאן רבע. רבע מחיר משהוצע על רכב בישראל. אז למה לשכור מחברה ישראלית? פי שלושה וארבעה במחיר? על מי אתם עובדים? זה חוסר הגינות, חמדנות וניסיון לעשות רווח חסר פורפורציה".