"לא הקשיבה": אשתו של חיים אתגר נפלה לעוקץ

מגיש הטלוויזיה שעומד מאחורי התוכנית "המתחזים" שיתף שמתחזה הצליח לעבוד על אשתו - ופרץ לה לחשבון האינסטגרם הפרטי. ברילס שהעלה הסביר כיצד הצליח האקר בתחכום רב להוציא ממנה את הפרטים שרצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 20:25 י באלול התשפג

"לא הקשיבה": אשתו של חיים אתגר נפלה לעוקץ
חיים אתגר, צילום: ויקיפדיה, אוהד רומנו, CC BY-SA 3.0

חיים אתגר, המוכר מתוכניתו "המתחזים" שחושפת נוכלים ונותנת במה לאנשים ונשים שנעקצו ורומו, שיתף היום (א') כי אפילו אשתו נפלה קרבן לעוקץ באינסטגרם. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, הסביר אתגר כיצד זה קרה, והזהיר את עוקביו ברשת מפני נוכלים ערמומיים.

בסטורי ששיתף בעקבות התקרית יחד עם אשתו, אמר לה: "כל זה היה נמנע אם היית מקשיבה לי כי פרסמתי על זה בדיוק ברילס שלי איך לא להעקץ בצורה הזו", היא לא נשארה חייבת וענתה: "אם תמשיך ככה, אני אמשיך לא להקשיב לך".

"הוא השתלט לה על החשבון והחליף לה את הסיסמאות"

כאמור, ברילס ששיתף הסביר אתגר על הפריצה לחשבון של אשתו, ענבל: "אני רוצה להסביר איך זה קרה, כי עשו את זה בדרך מאוד מתוחכמת. אשתי התכתבה עם מכר שאמר לה שקיבל הודעה מוזרה מהאינסטגרם", פתח ואמר, ותיאר כי באותו רגע גם ענבל קבלה הודעה ואותו מכר הציע לה לבדוק אם קיבלה גם קוד מהאינסטגרם - וביקש ממנה לשלוח את הקוד אליו כדי לעזור לו לטפל בניסיון הפריצה, לכאורה, בטלפון שלו. "אשתי האמינה לאותו אדם, שהיה האקר, ולא באמת החבר שלה, שלחה לו את הקוד - והוא השתלט לה על החשבון והחליף לה את הסיסמאות".

לסיכום, אמר אתגר לעוקביו: "אל תתנו סיסמאות לאינסטגרם גם לחבר הכי טבו שלכם, האקרים משתלטים על חשבונות שלחברים מפעילים עליכם כל מיני מניפולציות. תשמרו על הפרטים שלכם קרוב קרוב".