נמסנו: הבן של נרקיס בחיקוי של אימו

בנה של הזמרת הדתייה בחיקוי קורע מצחוק: "אני חושבת", אמר הבן, "שכולם צריכים להודות לי שהם חיים. אני סנובית מפונקת. אני אוהבת דג ויין ותביא לי גם סלט חלבונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 15:10 י באלול התשפג

נמסנו: הבן של נרקיס בחיקוי של אימו
נרקיס , צילום: תום עמוס

הזמרת נרקיס היא אחת המזמרות הדתיות המצליחות ביותר, והיא מתפעלת חשבונות תוססים ברשתות החברתיות, בהם היא משתפת את עוקביה בחוויות החיים שלה. לאחרונה שיתפה נרקיס עם קהל עוקביה חיקוי קורע מצחוק שעשה בנה.

"אני כוכבת על חלל. כל העולם משתחווה רק לי"

בתיעוד המצחיק שהעלתה הבוקר לאינסטגרם, נראה בנה של נרקיס כשהוא חבוש בכיסוי ראש בעיצוב המזוהה בדרך כלל לנרקיס. "אני נרקיס, אני כוכבת על חלל. כל העולם משתחווה רק לי" חיכה לצד נרקיס שצחקה מהצד. אני חושבת שכולם צריכים להודות לי שהם חיים. אני סנובית מפונקת אני".

בהמשך הסרטון הדגים בנה של נרקיס, כיצד אמו מתאפרת ולעג בהומור על מה שנראה כמו אחת מהחוויות שלו לצד אמו במסעדה: "אני אוהבת יין ודג, ותביא לי גם סלט חלבונים. תמונה? לא, לא עכשיו".

"כשאני על הבמה וכשאני עם הילד אני אותה אחת"

לפני כשבועיים שיתפה הזמרת המצליחה על השילוב בין הקריירה כזמרת לבין גידול הילדים: "פעם הייתי נטרקת מזה שרגע אחד אני מתכופפת לסדר לבן שלי את המכנסיים בשירותים ושניה לאחר מכן אני מחזיקה מיקרופון ביד ורוקדת על הבמה. לא הבנתי את הסיטואציה, כאילו מה הקטע" שאלה נרקיס והשיבה: "האמת היא ממש פשוטה: זה הכל ביחד. אין הבדל באמת. כשאני על הבמה וכשאני עם הילד אני אותה אחת".