עיתונאית ערוץ 14 חשפה: רצחו את דוד שלי ואת בנו בפיגוע בחווארה

מגישת החדשות ליטל שמש, חשפה בפוסט מצמרר כי נרצחי הפיגוע בחווארה הם קרובי משפחתה. על הטענות נגד השניים כתבה: "להאשים יהודי ברצח האנטישמי שלו עצמו זה כמו להאשים אישה נאנסת בגלל איך שהתלבשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 08:09 י באלול התשפג

עיתונאית ערוץ 14 חשפה: רצחו את דוד שלי ואת בנו בפיגוע בחווארה
ליטל שמש, צילום: יחץ ערוץ 14

העיתונאית ומגישת החדשות ליטל שמש, שיתפה אמש (ש') את עוקביה בפוסט כואב בפייסבוק כי שי ניגרקר ובנו דוד, נרצחי הפיגוע בחווארה בשבוע שעבר, הם קרובי משפחתה. "בשבוע שעבר רצחו את דוד שלי ואת בן הדוד שלי בפיגוע טרור" כתבה שמש, "חיכיתי לסיום השבעה כדי לסדר לעצמי את המחשבות בראש ולהוריד אותן אל הכתב ובעיקר לא רציתי שתשומת הלב תופנה אליי בזמן שהמשפחות הגרעיניות שלהם מנסות לאסוף את השברים ולהבין איך הן ממשיכות לחיות את חייהן אחרי אסון כל כך נורא".

"את המוסכניק שלו בחווארה הכיר כבר עשרים שנה"

בהמשך הפוסט סיפרה שמש על דודה, שי ניגרקר "דוד שלי ז"ל אהב אנשים. הוא עבד כנהג הסעות והיה מסיע נוסעים בכל רחבי ישראל. ירושלים, הרי השומרון, רמת הגולן וחברון. בכל מקום הוא הרגיש בבית. אהב לטייל בארץ ואהב את אנשיה, יהודים וערבים".

הלווית שי ניגרקר ואביעד ניר ז"ל

הלווית שי ניגרקר ואביעד ניר ז"ל, צילום: יצחק צרפתי

מגישת החדשות הסבירה את הקשר של שי לבעל המוסך בחווארה: "את המוסכניק שלו בחווארה הוא הכיר כבר 20 שנה. היה לו אמון מלא באנשים שם ותמיד סיפר עליהם לבת זוגו בחיבה ואהבה, 'הם חברים שלי', היה אומר לה בכל פעם שהביטה בו במבט מודאג כשהיה מספר לה שהוא נוסע לשם".

"לא יכול להיות שפיגועים יעברו על ידינו"

לאחר הפיגוע היו מי שביקרו את נוכחותם של שי ובנו במוסך בחוווארה, שמש הסבירה כי היא מבינה את דברי הביקורת אך תקפה: "להאשים יהודי ברצח האנטישמי שלו עצמו זה כמו להאשים אישה נאנסת בגלל איך שהתלבשה ולא מגיע להם היחס הזה. אל לנו לקבל בהכנעה רצח של יהודים, באף מקום בארץ ובעולם".

עיתונאית ערוץ 14 ביקרה את האדישות של ערוצי הטלוויזיה, אשר לדבריה חזרו במהירות לשגרה: "בערב שבו רצחו אב ובנו בחווארה, ברצח מזעזע מטווח אפס, כבר שידרו בערב את 'האח הגדול'. באיילון המשיכו ההפגנות כרגיל וחזרנו לשגרה. יום אחר כך רוקנו מחסנית על אמא והבת שלה בציר 60 ובערב כבר הרענו לשפגטים של הסלבס ב'רוקדים עם כוכבים'. זה לא נורמלי. לא יכול להיות שפיגועים יעברו על ידינו, שנחזור לשגרה שעה אחרי שרוצחים כאן יהודים".