העיתונאית ניצלה את הפסקת הפרסומות - והעבירה מסר

אשת התקשורת סיון רהב מאיר ניצלה את הפסקת הפרסומות במשדר שהעבירה על מנת להעביר מסר אקטואלי מפרשת השבוע הנוגע להשבת אבידה והקשר לאלול: "לדעת מי אנחנו ומה אנחנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/23 20:15 ז באלול התשפג

העיתונאית ניצלה את הפסקת הפרסומות - והעבירה מסר
סיון רהב מאיר, ניצלה את הפסקת הפרסומות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאית סיון רהב מאיר ידועה כאישה רבת פעלים, גם עיתונאית וגם מעבירה שיעורים, משדרת ברדיו ועוד ועוד מיזמים. הפעם, ניצלה אשת התקשורת את הפסקת הפרסומות במשדר שקיימה על מנת להעביר מסר על פרשת השבוע, מסר אותו שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה. לצד הסרטון כתבה: "האם גם אנחנו הלכנו לאיבוד?"

מנצלת את הפסקת הפרסומות

"אני מנצלת את הפסקת הפרסומות כדי להגיד משהו על פרשת השבוע, פרשת כי תצא" כתבה. בהמשך דיברה על מצוות השבת אבידה: "השבת אבידה, מצווה מיוחדת בפרשה הזו ולכאורה, מה אנחנו בגן? אם למישהו נפל מפתח לאוטו או עגלה לפני אלפיים שנה או טאבלט היום, משיבים לו את האבידה".

"שלא נהיה איזה חפץ אבוד בעולם"

"יש עוד קומה" היא אומרת, "ופרשנינו אומרים השבת אבידה זה אומר שאם אדם הוא אבוד, אם אדם , הנפש שלו לא במקום הנכון, זה מצווה להחזיר אותו הבייתה לשורשים, שיידע מי הוא. זאת השבת אבידה גם לגבי עצמינו, אנחנו בימים האלה של חודש אלול צריכים להשיב את האבידה לא להיות אבודים ומסתובבים בכל מיני מקומות, לדעת מי אנחנו ומה אנחנו, לחזור למקום הנכון והמדוייק לנו שגם אנחנו לא נהיה איזה חפץ אבוד בעולם הזה".