קארין קליינברג משתפת בכנות: "זה שלי ושל בעלי"

אושיית הרשת הידועה בפתיחות בה היא משתפת על חייה, שיתפה בתהליך המורכב של הכניסה להיריון השני עליו הודיעה לאחרונה: "עוברים ימים ואני מבינה שמשהו בי קורה אך עדיין נמנעת מלעשות את הבדיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 22:44 ו באלול התשפג

קארין קליינברג משתפת בכנות: "זה שלי ושל בעלי"
קארין קליינברג, צילום: ללא

אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג הודיעה לאחרונה על בשורה משמחת ביותר בדמותהיריון שני אליו נכנסה. לאחר ההתרגשות והברכות, חושפת קליינברג באומץ את התהליך בו נכנסה להיריון ואת האתגרים הרבים שחוותה בדרך.

"בסוף זה לא תהליך שלי לבד"

"אני מוצאת את עצמי יושבת בבית קפה מתנחמת על משהו מתוק בזמן שהמחשבות והחששות שלי לא מרפות" היא פותחת את הפוסט החשוף, "כבר שאיתי שלי היה בן חצי שנה דיברנו על הרצון להרחיב עוד את המשפחה". בהמשך היא משתפת במחשבה על הטיפות בהן השתמשה במהלך ההיריון הראשון והאם להמשיך איתם גם הפעם.

"החלטנו שאני חוזרת לקחת את הטיפות והפעם שנינו מגוייסים לזה" היא משתפת בהחלטה שלה ושל בעלה, "היו ימים שאריאל היה בא איתי למטבח ומכין לי בעצמו את הטיפות בכפית כדי שאשתה
כי בסוף זה לא תהליך שלי לבד. זה שלי ושל בעלי" היא כותבת.

קארין קליינברג

קארין קליינברג, תקופה מרגשת צילום: צילום עצמי

"והפעם רואה שני פסים חזקים וברורים"

קליינברג מסיימת וכותבת: "עוברים ימים ואני מבינה שמשהו בי קורה אך עדיין נמנעת מלעשות את הבדיקה מחשש, מהתרגשות, מפחד, מציפייה, מהכל ביחד. ולבסוף מתעוררת מוקדם בבוקר, עושה את הבדיקה והפעם רואה שני פסים חזקים וברורים". היא מסיימת וכותבת: "כמובן ששום דבר לא קורה
בלי תפילות, אמונה ודיבור עם בורא עולם".