איש התקשורת חשף: "הנכד שלי בגן חב"ד - הכי טוב בתל אביב"

הפרשן רון קופמן סיפר במהלך ריאיון לינון מגל כי נכדו רשום לגן חב"ד בתל אביב, וסיפר בשבחו של הגן: "היו 460 מועמדים. אלו גננות שלא צריך מצלמות" | מגל הקשה: "כשמחדירים אליהם מסרים, זה קצת מסוכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 11:03 ה באלול התשפג

איש התקשורת חשף: "הנכד שלי בגן חב"ד - הכי טוב בתל אביב"
" קראתי את "שיר המעלות", והתחייבתי להגיע לביהכ"נ בשבת" רון קופמן, צילום: מאת Nitzan Hafner - נוצר על ידי מעלה היצירה, ויקיפדיה

פרשן הספורט והמגיש רון קופמן חשף במהלך התכנית של ינון מגל ובן כספית ב- 103FM, כי נכדו מתחנך הגן של חסידות חב"ד. "הנכד שלי הולך לגן של חב"ד בתל אביב", שיתף את מגל, שהביע את תמיהתו. קופמן הסביר: "הוא הגן הכי טוב בתל אביב, ואני רציני. היו 460 מועמדים. אלו גננות שלא צריך מצלמות".

מגל עדיין לא השתכנע מכך, וניסה להבין כיצד משפחה חילונית שולחת ילדים לגן חרדי - ואמר: "אבל כשמחדירים אליהם מסרים, זה קצת מסוכן", קופמן התבדח בתגובה: "זה חשוב, זה דע את האויב - אנחנו מגדלים פה סוכני מודיעין".

דוכן תפילין של חב"ד ברחוב אלנבי. ארכיון

דוכן תפילין של חב"ד ברחוב אלנבי. ארכיון, צילום: Miriam Alster/Flash90

"כמי שיש לו משפחה חב"דניקית, בשורה התחתונה מדובר באנשי חסד"

קופמן אינו איש התקשורת היחיד שחושף קשר לחסידות חב"ד. לפני חודש וחצי, איש התקשורת דוד ורטהיים שיתף כי יש לו משפחה חב"דית: "כמי שיש לו משפחה חב"דניקית (לא מעט בני דודים), בשורה התחתונה מדובר באנשי חסד". ורטהיים התייחס לסערת התפילין, והביע את עמדתו: "לא רואה בהצעה להניח תפילין 'הטרדה במרחב', ותועמלניות בסופר פארם שקופצות עלי ומאתרות ללא רצוני עור בעייתי מציקות לי יותר. כן זה מסיונרי, גם שלטי פרסומות בתחנת אוטובוס".

דוד ורטהיים, מביע תמיכה באנשי חב"ד

דוד ורטהיים, מביע תמיכה באנשי חב"ד, צילום: רדיו 103fm