צדיקה: זה מה שעשתה אודיה רגע אחרי ההופעה

הזמרת אודיה ידועה ככזו שקרובה מאוד לדת ולמסורת, מי שצפה בסטורי של הזמרת המצליחה יכול היה לראות איך מיד לאחר הופעה עם סטטיק, המשיכה הזמרת לבית הכנסת לאמירת סליחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 08:46 ה באלול התשפג

צדיקה: זה מה שעשתה אודיה רגע אחרי ההופעה
אודיה, אומרת סליחות, צילום: טל עבודי

מי שנחשף לחייה של הזמרת אודיה, כבר יודע שהמסורת והדת הם מהדברים החשובים ביותר בחייה והיא מרבה להתייחס לכך בראיונות השונים. הצצה לכך ניתן היה לראות בסטורי שהעלתה אמש (ב') ובו רגע לאחר שהיא נראית בהופעה עם הזמר סטטיק, היא צילמה את אמירת הסליחות אליהן הלכה בבית הכנסת.

אודיה באמירת "אדון הסליחות"

בסרטון שהעלתה כאמור לחשבון האינסטגרם שלה, נראה בית הכנסת שלה בעת שירת הפיוט "אדון הסליחות" בזמן אמירת הסליחות. בני עדות המזרח התחילו עם הגעת א' באלול להגיד סליחות כנהוג כשבקרוב יצטרפו גם בני עדות אשכנז לאמירת הסליחות שמקדימה את ראש השנה.

"אורח החיים שלי הוא מאוד קרוב להלכה"

בריאיון ל"חדשות כיפה" לפני מספר שבועות, סיפרה אודיה על הקשר עם הדת: "מאוד מחוברת, אורח החיים שלי הוא מאוד קרוב להלכה, אני שומרת שבתות, חגים, תעניות, משתדלת להתפלל לפחות תפילה אחת ביום, אורח החיים שלי הוא מאוד אמוני". עוד אמרה: "לא מוצאת קשיים בין הקריירה לבין הדת. אני חושבת שלכולם יש קשיים באמונה שלהם באיזו שהיא צורה, אותי זה פוגש בתחומים כמו לבוש שעדיין קצת קשה לי, עבודת המידות שזה דבר נורא מורכב".

אודיה, קרובה להלכה. צילום: טל עבודי