יובל דיין משתפת בתהליך החזרה בתשובה: "קיבלתי את עצמי בחזרה"

הזמרת והיוצרת שיתפה פוסט מרגש ושיתפה בחוויות שעוברות עליה: "נפתח לי שער בלב שמבקש לכבד את המסע שלי, את כל השירים ואת כל הדמעות, האהבות הנפילות וההופעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/23 21:41 ב באלול התשפג

יובל דיין משתפת בתהליך החזרה בתשובה: "קיבלתי את עצמי בחזרה"
צילום: טל עבודי

היוצרת והזמרת יובל דיין משתפת מדי פעם את קהל העוקבים שלה בתובנות מחייה ככוכבת ומחייה האישיים. ביום שישי היא שיתפה, בפוסט חשוף ומרגש, על תהליך החזרה בתשובה אותו היא עוברת. "אלול. ההדרן של השנה. התחנה האחרונה באוטובוס. ההכנה להבאה שתבוא", פתחה דיין.

דיין: "איפשהו בדרך נוצר בתוכי קרע"

"השנה הזו היא המשמעותית ביותר בחיי", הוסיפה דיין, "אני מאחלת לעצמי לכתוב את אותן מילים בעוד שנה בדיוק, אבל בשנה הזו קיבלתי את עצמי בחזרה. במתנה. אולי זו העבודה על האלבום הזה, הרביעי, שגרמה לי להבין שכל הסלעים שברחתי מהם ברחו יחד איתי, בתוכי. שהחזרה בתשובה היא דווקא לתוכי. שהעין היא תמיד טובה. ושסבתא זוהרה שלי ז"ל שבירכה אותי במזוזה בכניסה לבית בכל שישי, היתה לה שלווה פשוטה על הפנים שיותר מהכל - אותה אני רוצה לעצמי".

"ואולי זה השנים וניצני הקמטוטים (הצילוווווו) אבל נפתח לי שער בלב שמבקש לכבד את המסע שלי, את כל השירים ואת כל הדמעות, האהבות הנפילות וההופעות. את כל מה שהופך אותי ליובל. איפשהו בדרך נוצר בתוכי קרע".

להבין זה כאפה

"אני מתה להכביר במילים אבל בכל זאת תיכף שבת וגם לא לדכא באתי, אבל הבנתי. ולהבין זה כאפה, אבל מעוררת. ואחרי שעובר הכאב העיניים נשארות פקוחות, הלב מתמלא בחזרה. הבנתי שכשאני לא מחוברת לעצמי, אלא לאיזו דמות בלתי מושגת, הוא בחיים לא יגיע ככה. הבנתי שאי אפשר לכתוב ככה שירים והבנתי שאני חייבת לחזור הביתה, לתוכי, ככה איתי איך שאני".