מזל טוב! כתב חדשות 12 התחתן - זה הרב הסרוג שחיתן אותו

קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה: אחרי תקופת אירוסין של חודשיים, אורי איזק ונוי בר התחתנו, וכעת הם נשואים כדת משה וישראל | הרב שחיתן את הזוג המאושר הוא הרב דניאל (דני) איזק, ראש ישיבת "בית אורות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/23 22:26 כט באב התשפג

מזל טוב! כתב חדשות 12 התחתן - זה הרב הסרוג שחיתן אותו
אורי איזק ונוי בר התחתנו, צילום: ללא

שם טבעת עליה: אחרי שנה של זוגיות - כתב חדשות 12, אורי איזק ונוי בר, הדוברת של השר שיקלי - הפכו הערב (ד') לבעל ואישה בישראל. בחתונתם המרגשת בחוות רונית שעל הפקתה אמון עומר טובי, ואליה הגיעו כ- 500 מוזמנים. הרב שחיתן את הזוג המאושר הוא הרב דניאל (דני) איזק, תלמידם של הרב צבי יהודה והרב שפירא וראש ישיבת ההסדר בית אורות בהר הזיתים בירושלים. על המסיבה והריקודים, אחראים סקסופוניסט הג'אז דניאל זמיר והדי ג'יי איתי גאלו.

החופה המרגשת של הזוג:

אורי איזק ונוי בר מתחתנים

אורי איזק ונוי בר מתחתנים צילום: ללא

שעות ספורות לפני החתונה, החתן, אורי איזק, שגדל בבית דתי וחזר בשאלה בתקופת לימודיו בישיבה הגבוהה באילת, החליט נצל את הזמן לפני האירוע דווקא במקום הקדוש ביותר בארץ: הכותל המערבי. הכתב התפלל מתוך סידור, כשתפילין כרוכות על זרועותיו וראשו.

"יש בינינו מחלוקות, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

בריאיון שערכה בעבר הכלה הטרייה, נוי בר, לאתר mako, סיפרה כי מהרגע הראשון, שניהם ידעו כי הם הולכים להתחתן. "גם אני וגם אורי הגענו מאוד בשלים לקשר הזה וידענו שזה הולך לכיוון של חתונה. הוא נכנס לקשר עם מישהי שביטלה אירוסים ואני נכנסתי לקשר עם בחור שמבוגר ממני בשבע שנים. ידענו לאן זה הולך".

אורי איזק

אורי איזק, צילום: ללא