חבר הכנסת חגג 50 - במקום הכי לא צפוי

ח"כ ולדימיר בליאק אושפז בית החולים לאחרונה, לאחר שלא חש בטוב, ומצא את עצמו חוגג את יום הולדתו ה- 50 במיטת חוליו. מזל שהוא מצליח לקחת זאת בהומור: "הזדמנות מצוינת להתלוצץ עם רופאיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/23 21:02 כט באב התשפג

חבר הכנסת חגג 50 - במקום הכי לא צפוי
ולדימיר בליאק, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חבר הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד, ולדימיר בליאק, חגג היום (ד') יום הולדת מרשים ועגול - 50. למרבה הצער, בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו, חשף כי את חגיגות היובל לא חגג באולם אירועים, מסיבת ענק או אפילו בבית עם חברים. זאת מכיוון שבימים האחרונים הוא שוכב באשפוז בבית החולים. חבר הכנסת התאשפז לאחר שחש שלא בטוב, ונשאר למשך מספר ימים להשגחה רפואית. בציוץ ששיתף, צירף תמונה מחויכת שלו ממיטת חוליו, והרגיע כי אין סיבה לדאגה.

חבר הכנסת: "הזדמנות מצוינת להתלוצץ עם רופאיי"

"

תודה למאות רבות של מברכות ומברכים בכל המדיה. ריגשתם אותי מאוד!" כתב בליאק. "בחרתי דרך קצת משונה לחגוג את ה-50, אבל לפחות עם הזדמנות מצוינת להתלוצץ עם רופאיי. לא לדאוג, הכל טוב. ושוב המון תודה", כתב חבר הכנסת.

חבר כנסת נוסף שחגג היום יום הולדת, הוא יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן. לכבוד יום הולדתו ה- 42, חבריו לוועדת חוקה עשו פסק זמן מהדיונים המשפטיים וערכו לו חקיקה קטנה הכוללת בלונים, חטיפים, קצת אלכוהול ואיחולים לבביים.

ח"כ שמחה רוטמן

ח"כ שמחה רוטמן, צילום: ללא