חנן בן ארי זועם: "מצפים לפיצוי כספי מלא"

אורחי הפסטיבל "בין הכרמים" בגולן נדהמו כשלא אושרו להיכנס להופעה של חנן בן ארי לאחר שהמקום הגיע לתפוסה מלאה, על אף שקנו כרטיסים מראש. מטעם הזמר הגיבו: "התנהלות הפסטיבל פגעה וזלזלה בקהל שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 15:12 כח באב התשפג

חנן בן ארי זועם: "מצפים לפיצוי כספי מלא"
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השבוע התקיים בגולן פסטיבל "בין הכרמים", במסגרתו הופיע הזמר חנן בן ארי. אלא שלא כל האורחים שקנו כרטיסים למופע הורשו להיכנס, ובשלב מסוים הפקת הפסטיבל הפסיקה להכניס קהל בטענה שהתפוסה מלאה. בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל המגיבים זעמו, ביניהם אלו שעשו דרך ארוכה כדי להגיע במיוחד עבור ההופעה וסורבו להיכנס. "ההפקה הגרועה ביותר שראיתי", כתב אחד המגיבים, ואחרת הוסיפה, "הגענו אחרי שלוש שעות ברכב, בייביסיטר, הפכנו עולם להגיע. הגענו ולא מכניסים למרות שיש לנו כרטיסים".

חנן בן ארי: "התנהלות הפסטיבל פגעה וזלזלה בקהל שלנו"

מטעמו של חנן בן ארי לא נשארו אדישים, ומסרו תגובה זועמת: "התנהלות הפסטיבל פגעה וזלזלה בקהל היקר שלנו. מי שלא מכבד את הקהל שלנו לא ראוי להופעה שלנו. לשם אנחנו לא נחזור שוב. אנו מצפים שהפסטיבל ייתן פיצוי כספי מלא לכל מי שלא הצליח להיכנס למופע".

הפקת הפסטיבל מסרה לרן בוקר ב-ynet: "באירועי פסטיבל 'בין הכרמים' השתתפו עשרות אלפים. אנו מצטערים על אי-הנעימות שחווה חלק קטן מאוד מרוכשי הכרטיסים למופע הנעילה בעין הוזים. עקב הצפי לעומסי תנועה המלצנו בפרסומים לצאת מוקדם, לראשונה פתחנו את השערים כבר מהשעה 18:30 - שעתיים וחצי לפני המופע, ואף העמדנו מערך שאטלים חינמי לטובת הקהל. אם בכל שנה צירי הגישה מלאים סמוך לפתיחת המופע, בנוסף השנה התרחשה תאונת דרכים בעין זיתים שהוסיפה משמעותית לעומסים הכבדים. בכל בדיקה שערכנו עלה שמספר הכרטיסים שנמכרו הוא בהתאם לכמות המאושרת, על אף זאת, המשטרה סגרה את הכניסה לאירוע בפני מי שהגיע לקראת סיום המופע וחידשה את הכניסה לאחר בדיקה שערכו יחד ההפקה והמשטרה בשטח. תשלום מלא על הכרטיס יוחזר לכל מי שלא נכנס למופע".