"סיפור השגחה": עדן הראל שכחה את הסידור בבית ופגשה אישיות מפתיעה

אשת התקשורת שחזרה בתשובה שכחה את הסידור האישי שלה בבית, ולמרבה הפתעתה - פגשה את הרבנית שהפיקה את הסידור בכבודה ובעצמה: הרבנית חגית שירה | הראל שיתפה את עוקביה באינסטגרם "זה סיפור של השגחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 12:58 כז באב התשפג

"סיפור השגחה": עדן הראל שכחה את הסידור בבית ופגשה אישיות מפתיעה
צילום: טל עבודי

עדן הראל, מגישת הטלוויזיה המפורסמת שחזרה בתשובה, מרבה לשתף בחשבון האינסטגרם שלה בסיטואציות יום-יומיות משעשעות. הפעם פרסמה הראל חוויה מעניינת במיוחד: לאחר שנסעה לעיר צפת גילתה הראל למרבה הפתעתה כי שכחה את הסידור האישי שלה, סידור "שירת חיי" של הרבנית חגית שירה, אשר בו היא נוהגת להתפלל בקביעות.

צפו: הרגע המרגש של עדן הראל

"כשיש תביעה של הלב - ה' עוזר"

הראל תרה וחיפשה אחר הסידור בכל חנות אפשרית בצפת, אך למרבה הצער לא מצאה את הסידור. דווקא כאשר ישבה לאתנחתא בבית הקפה, פגשה הראל למרבה הפתעתה את מחברת הסידור, הרבנית חגית שירה בכבודה ובעצמה. אושיית האינסטגרם המפורסמת, מיהרה לתעד את המפגש המפתיע ושיתפה את עוקביה: "זה סיפור של השגחה. אתם צריכים להבין, כשרוצים ויש תביעה של הלב - ה' עוזר".

הרבנית חגית שירה, שיתפה גם היא בחשבון האינסטגרם שלה על המאורע וכתבה: "סיפור מדהים של השגחה פרטית. יום ראשון - בדרך לקנות ציוד עם הילדים. "אמא אמא" הם שגעו אותי... נכנסתי איתם לבית קפה שיירגעו קצת ואת מי אני פוגשת - את עדן המהממת. כמובן שתוך דקה היה לה סידור ביד - בדרך שאדם רוצה לילך מוליכין אותו".