"המקווה מגעיל אותי": כך השיבה אושיית הרשת לשאלה הרגישה

עוקבת פנתה לקארין קליינברג בבקשה לתובנות בנוגע לטבילה במקווה, אותה היא תופסת כמאיימת ומבהילה. קליינברג שיתפה: "אני מרגישה שהמקווה זה כמו יום שאני יכולה להתחיל מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 21:16 כו באב התשפג

"המקווה מגעיל אותי": כך השיבה אושיית הרשת לשאלה הרגישה
קארין קליינברג, צילום: ללא

לאושיית הרשת הדתית קארין קליינברג חשוב לשמור על שיח פתוח וכן עם העוקבות הרבות שלה. בסבב השאלות שערכה היום (א') בחשבון האינסטגרם, אפשרה להן לפנות אליה באנונימיות ולפרוק את היושב על ליבן. אחת מהעוקבות ניצלה את ההזדמנות ושיתפה את קליינברג בחרדתה מטבילה במקווה.

"אני לפני חתונה, פעם ראשונה במקווה. מגעיל אותי לחשוב על הסיטואציה, על זה שאיזו גברת תסתכל עלי ערומה, על כל זה שנשים הן טמאות - זה מזלזל ברמות. איך את מסוגלת לשמור נידה? אשמח לתובנות", כתבה העוקבת.

מקווה טהרה

מקווה טהרה, צילום: shutterstock

קליינברג: "אני מרגישה שהמקווה זה כמו יום שאני יכולה להתחיל מחדש"

קליינברג לא נבהלה מהשאלה המורכבת, ושיתפה את העוקבת בנקודת המבט שלה על הנושא הרגיש: "תראי, ההסתכלות שלי על הנושא ממש שונה משלך", פתחה וכתבה בסטורי ששיתפה. "אני לא הולכת למקווה כי אני 'טמאה', זאת לא הגישה ובטח לא המחשב איתה אני הולכת לטבול", הסבירה.

"אני באה בגישה שהמים 'מחדשים' אותי לא רק לבעלי אלא גם לעצמי", המשיכה וכתבה. "אישית אני מרגישה שהמקווה זה כמו יום שאני יכולה להתחיל מחדש ולבוא עם הרגשה חדשה לעולם. ולנו יש את היום הזה פעם בחודש, את קולטת איזו זכות?". אושיית הרשת סיימה עם קריצה: "ומה אכפת לי שמישהי רואה אותי? מה שיש לי בטוח יש לה".