חנן סביון יסתדר בסדרה החדשה בלי הפרטנר הקבוע? "בא לבקר אותי הרבה"

בראיון ל"חדשות כיפה" בהשקת הסדרה "יניב" של רשת 13, שוחחנו עם חנן סביון, כוכב הסדרה, על ההשתתפות כשחקן בלבד בלי לקחת חלק מאחורי הקלעים, על ההיכרות עם המטבח ועל המאכלים מבית ההורים

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 09/08/23 11:57 כב באב התשפג

חנן סביון יסתדר בסדרה החדשה בלי הפרטנר הקבוע? "בא לבקר אותי הרבה"
צילום: חדשות כיפה

השבוע התקיימה ההשקה לסדרת קומדיית המצבים החדשה של רשת 13, "יניב", בהשתתפות קאסט השחקנים: תיקי דיין, אורנה בנאי, חנן סביון, שני קליין, אמיר בנאי, אלברט אילוז ואמה אלפי. הסדרה מספרת את סיפורו של יניב, בן 43, איש קבע בתפקיד צבאי אפור עם חיים די אפורים שמשתנים ביום אחד כאשר מכשיר קשר כבד ומיושן נופל לו על הרגל. התאונה גורמת לו לחשב מסלול מחדש ולפתוח מסעדה ביתית שהופכת להיות גן העדן שלו, אבל גיהינום לשאר בני הבית. עצרנו לשוחח עם חנן סביון, כוכב הסדרה.

היית חלק ממאחורי הקלעים?

"הייתי שחקן מרכזי, האחריות שלי הפעם היא רק לעשות את התפקיד. יש בזה משהו מאוד מקל מצד אחד, מצד שני תמיד מדגדג, אני רגיל לעבוד בתמונה השלמה והמלאה".

זה היה קשה יותר או קל יותר?

"כיף בעיקר".

דגדג לך שגיא עמיר, שנמצא איתך בכל פרוייקט, לא היה?

"בטח דגדג, הוא בא לבקר אותי על הסט הרבה, אבל הוא גם היה עסוק, הצטלם לפרוייקט אחר".

הסדרה עוסקת באוכל, מה המאכל האהוב עליך בבית?

"אני בא מבית של בשלנים מיומנים, אמא ואבא בשלנים. לא יכול בכלל להתחיל לתאר. מיומנות מאוד גבוהה, השפעות ירושלמיות, ספרדיות, טורקיות, מרוקאיות, כל מה שטוב באוכל. אני אוהב להיות מופתע אצל ההורים שלי, אני לא יכול לדרג את הפחות. בחיי, בלי להשוויץ".

איך אתה עם המטבח?

"האמת שאני מאוד מחובר למטבח וגם אוהב להתעסק בו, היה לי מאוד כיף בצילומים בעיקר בסצנות שבהן אני מתקתק על הקרש".