הכתב הסרוג תוקף את החרד"לים: "תודה אבי מעוז"

הפרשן הצבאי של כאן 11 תוקף בחריפות את החרד"לים, ומתאר את שיטת הפעולה שלהם לטעמו: "פעלו מתחת לרף עיסוק הציבורי, הפעילו עמותות, פיזרו אנשי חינוך בזרם הממלכתי והממלכתי דתי הפיצו את משנתם הקנאית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 17:01 כא באב התשפג

הכתב הסרוג תוקף את החרד"לים: "תודה אבי מעוז"
אבי מעוז, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן הצבאי של כאן 11, רועי שרון יוצא בחריפות נגד החרד"ליות שבהנהגת הרב טאו, ומסביר איך פתאום החרד"לים בראשות הרב טאו עלו לראדר של מחצית מאזרחי המדינה. שרון תוקף את הטקטיקה של הזרם החרד"לי וכותב "הם פעלו מתחת לרף עיסוק הציבורי, הפעילו עמותות, פיזרו אנשי חינוך בזרם הממלכתי והממלכתי דתי, הפיצו את משנתם הקנאית".

"הודות לתיאבון המוגזם שלהם שהתפתח עם הקמת הממשלה, הם עלו על הרדאר של חצי מדינה"

רועי שרון |

רועי שרון | צילום: Gili Yaari/Flash90

"פיזרו אנשי חינוך בזרם הממלכתי והממלכתי דתי, הפיצו את משנתם הקנאית"

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב שרון: "אחת ההתפתחויות החשובות של החודשים האחרונים היא העניין הציבורי הרחב בהנהגת הזרם החרד"לי, ובאב המייסד הרב טאו. שנים ארוכות הם פעלו מתחת לרף עיסוק הציבורי, הפעילו עמותות, פיזרו אנשי חינוך בזרם הממלכתי והממלכתי דתי, הפיצו את משנתם הקנאית".

פתאום "מי ביקש זאת מידכם רמוס חצריי". תודה אבי מעוז

שרון הוסיף "למעט בודדים זה לא הטריד איש, אבל הודות לתיאבון המוגזם שלהם שהתפתח עם הקמת הממשלה, הם עלו על הרדאר של חצי מדינה. פתאום הם בכותרות, פתאום מתעסקים במוטיבציות שלהם, בדרכי הפעולה שלהם, בתקציבים שהם מקבלים. פתאום 'מי ביקש זאת מידכם רמוס חצריי'. תודה אבי מעוז".