הדוגמנית הבינלאומית מפתיעה: ההישג הכי גדול שלי זה האמונה בהשם

סינדי צ'אדי ידועה בקשר הקרוב שלה עם הדת היהודית. כשאחד מהעוקבים ביקש לדעת מה ההישג הכי גדול שלה - לא היססה וענתה: "האמונה שלי זו ההצלחה שלי בחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 15:02 כא באב התשפג

הדוגמנית הבינלאומית מפתיעה: ההישג הכי גדול שלי זה האמונה בהשם
סינדי צ'אדי, צילום: יחצ

דוגמנית הפלאס-סייז הבינלאומית סינדי צ'אדי, מגדירה את עצמה כדתייה ומרבה לעסוק ולשתף בקשר שלה עם בורא עולם. בתשובה לשאלה שהופנתה אליה היום (ג') באינסטגרם, שיתפה שההתחזקות באמונה היא ההישג הכי גדול מבחינתה בחיים.

אחת מהעוקבות הרבות של סינדי פנתה אליה באינסטגרם ושלאה אותה: "מה ההישג הכי גדול שלך בחיים?", באופן מפתיע סינדי לא התייחסה כלל להישגיה המרשימים בעולם הדוגמנות ולקריירה המצליחה שלה. במקום זאת, שיתפה כי התשובה לכך היא דווקא אמונתה בבורא עולם.

"האמונה שלי זו ההצלחה שלי בחיים"

"האמונה שלי", כתבה. "האמונה שלי זו ההצלחה שלי בחיים. אני אחת שעובדת מסביב לשעון ברוך השם ובעבר הייתי שמה תמיד יעדים חומריים להגיע אליהם", ציינה, אבל הדגישה: "לפני כמה חודשים התחזקתי עוד יותר באמונה והבנתי שמה שבאמת מניב לי אושר זה האמונה שלי והקשר עם השם יתברך".

עוד הסבירה הדוגמנית לעוקבים הרבים שלה: "החומר הוא אמצעי אך לא היעד, והחלטתי לעבוד על האושר שלי והאמונה שלי כמו שאני עובדת בעבודה פיזית", לסיום העבירה מסר חשוב: "תתרכזו באושר שלכם ומה שעושה לכם טוב, כל השאר יגיע מהשם יתברך".