מרשים: העיתונאי הסרוג נבחר לתפקיד הבכיר

אחרי קצת יותר משנה במערכת - עיתונאי הג'רוזלם פוסט צביקה קליין מונה לסגן העורך הראשי של העיתון: "תודות על ההזדמנות לשמש בתפקיד משמעותי זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 08:43 כא באב התשפג

מרשים: העיתונאי הסרוג נבחר לתפקיד הבכיר
צביקה קליין, צילום: ישראל ברדוגו

מעט יותר משנה עברה מאז שהעיתונאי הסרוג, צביקה קליין, עזב את מקור ראשון והצטרף למערת "הג'רוזלם פוסט" כפרשן העולם היהודי. כעת הוא מתקדם לתפקיד הבא בתוך מערכת העיתון, ומונה לסגן העורך הראשי.

"תודות על ההזדמנות לשמש בתפקיד משמעותי זה"

"מוכנים? גם אני! חדשות טובות בתחום המקצועי", כתב קליין בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו. "אני נכנס לתפקיד חדש כסגן העורך הראשי של ה-Jerusalem Post. במסגרת תפקידי, אעבוד יד ביד עם העורך הראשי המצוין שלנו, אבי מאיר". לקליין היה חשוב להודות לקולגות: "תודות למו"ל אלי עזור, למנכ"לית קבוצת JPOST ענבר אשכנזי וכמובן לאבי, על ההזדמנות לשמש בתפקיד משמעותי זה".

צביקה קליין (39), נשוי ואב לשלושה, הוא בין העיתונאים המובילים בסיקור יהדות העולם. נולד בשיקאגו בארה"ב ועלה ארצה עם הוריו בצעירותו. הוא דורג כאחד היהודים "המשפיעים בצורה חיובית" על העולם היהודי על ידי העיתון היהודי-אמריקני ה"Algemeiner". קליין שירת ביחידת דובר צה"ל כראש דסק, ולאחר מכן יצא לשליחות ציונית בדרום פלורידה בארה"ב. עם חזרתו ארצה, הוא כיהן כדובר בארגונים יהודיים כגון ההסתדרות הציונית העולמית ותנועת בני עקיבא העולמית.