מארגן הפגנות הימין - לא אתארח בתכנית הזאת יותר

ברל'ה קרומבי, פעיל ימין בולט ופאנליסט קבוע באולפן של "אופירה וברקו", הודיע כי הוא לא יופיע יותר בתכנית ונימק: "בעקבות ההתנפלות גסת הרוח על אנשי ימין לאחרונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 14:23 יט באב התשפג

מארגן הפגנות הימין  - לא אתארח בתכנית הזאת יותר
ברלה קרומבי, צילום: דוד מנדלסון

פעיל הימין ואיש התקשורת ברל'ה קרומבי, שהשתתף בחצי שנה האחרונה כפאנליסט קבוע בתוכנית "אופירה וברקו" בערוץ 12, צייץ בטוויטר כי לא יופיע בתכנית יותר בגלל ההתנפלות לאחרונה על אנשי ימין בתוכנית.

"ניסיתי להשמיע קול אחר. כעת מעדיף לוותר"

תכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' משודרת ביום שישי בערוץ 12, וסגנונם הבוטה של מגישיה הפכו אותה לזירה עתירת רייטינג שמושכת אש מכל הכיוונים. קרומבי כתב בדף הטוויטר שלו: "בעקבות ההתנפלות גסת הרוח על אנשי ימין לאחרונה שוב בתכנית אופירה וברקו בערוץ 12, פרופ' טליה איינהורן, עו"ד דוד פורר ויהודה שלזינגר, לא אשתתף יותר בתוכנית כפאנליסט קבוע".

"הופעתי בתוכנית בחצי שנה האחרונה ותודה לכל הצוות המקסים, פז, נורית והשאר. ניסיתי להשמיע קול אחר. כעת מעדיף לוותר", סיים קרומבי. במהלך החודשים האחרונים התבלט קרומבי כאיש יחסי הציבור של הפגנות הימין הגדולות בעד הרפורמה.

אופירה וברקו

אופירה וברקו | צילום: Photo by Flash90

בתכנית האחרונה התרחש עימות בין העיתונאי יהודה שלזינגר למגיש התוכנית אייל ברקוביץ', במה שנראה כמו סיום דרכו של שלזינגר בתוכנית. כאמור, גם איש התקשורת ברל'ה קרומבי, שהופיע כפאנליסט בתוכנית בחצי שנה האחרונה, הודיע כי לא יקח בה חלק יותר.