חיים לוינסון מגבה את העיתונאי החרדי: "זה לא סביר"

חיים לוינסון גיבה את העיתונאי החרדי אבי רבינא שטען כי יש להוסיף חופים נפרדים לתקופת בין הזמנים כדי שיתאימו לרחצה של כל שומרי המצוות: "זה לא סביר הדבר הזה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/08/23 15:43 טו באב התשפג

חיים לוינסון מגבה את העיתונאי החרדי: "זה לא סביר"
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי החרדי אבי רבינא פרסם היום (ד') תיעוד מחוף הים הנפרד באשדוד בו נראים מאות בני אדם מצטופפים בשטח קטן וכתב כי המצב "חייב להשתנות". "רק כעשרה אחוז בלבד מהחופים המוכרזים בישראל הינם חופים נפרדים המיועדים עבור הציבור הדתי והחרדי, זאת בעוד הציבור הדתי והחרדי גם יחד מגיעים ל-23% מהאוכלוסייה", טען רבינא.

מי שגיבה את רבינא הוא העיתונאי החרדי לשעבר, חיים לוינסון, שקרא להוסיף חופים נפרדים עקב הצפיפות. "ידידי אבי צודק. צריך להוסיף כמה חופים נפרדים רק לבין הזמנים. זה לא סביר הדבר הזה", כתב לוינסון בעמוד הטוויטר שלו תוך שהוא משתף את התיעוד של רבינא.

"בגלל תשעת הימים": שני העיתונאים שרו את הפיוט בשידור

כאמור, לוינסון עזב את הדת שלו לפני שנים אך לעיתים הוא מפתיע בחיבור שלו למסורת. בסוף תכנית שהגיש יחד עם ינון מגל בשבוע שעבר, סיימו השדרנים עם השיר "תפילה לעני כי יעטוף". "בגלל תשעת הימים ותשעה באב". כאשר לאחר מכן החל לשיר את התפילה, לוינסון הצטרף ובהמשך המשיך לזמם את השיר בעוד מגל מקריא את הקרדיטים של סוף התוכנית.

@radio103fm

איך משמיעים את שיר הסיום בתשעת הימים? תסמכו על ינון שיהיה לו פתרון #ינוןמגל #ינוןובן #ינוןמגלובןכספית #חייםלוינסון #רדיו103fm

♬ צליל מקורי - Radio103fm